|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Kan man dykke under vand i GTA
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
hej
jeg søger en snyde kode der gør man kan dykke i gta hvis der er nogen der kender den vil i så ikk lige skrive det tusind tak på forhånd hilsen jannick A.K.A poppopla Har rettet din titel "hej" til noget mere sigende. Sørg for at skrive præcis titel så folk ved hvad dit indlæg handler om. -SnydAdmin Sidst redigeret af SnydAdmin; 01-08-09 kl 14:17. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Det eneste GTA spil det er muligt at dykke i, på nuværende tidspunkt, er GTA San Andreas. I alle andre GTA titler(GTA4 Undtaget), dør man, hvis man hopper i vandet. Der findes ikke en kode til nogen af GTA titlerne som kan gøre dig istand til at dykke. Dog findes der en kode til GTA San Andreas, der forøger din lungekapacitet, så du kan dykke i længere tid.
|
|
| Skulderklap til Taizun af: | Spoogi (01-08-09) |
|
|
#3 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
[Jeg skrev ikk min mening nogen steder :S Derudover skal du lige passe på med at skrive korte, unødvendige indlæg, som dette - Taizun] Sidst redigeret af Taizun; 01-08-09 kl 13:32. |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:55.

Linear Mode