|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Infernus... Gta iv - ps3 :s
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
Hej....
er der nogle steder i gta iv (ps3) hvor infernus'en altid er/holder? jeg har kun fundet den en gang, det hvor man skal finde biler til stevie... vil gerne have en mere, men kan simpelthen ikk finde den nogle steder.... ![]() er der nogle der ved det såe, Pleassseee svar Madsstein ( er ny på snyd) xD |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Jeg tror ikke den holder noget specifikt sted. Jeg har ihvertfald ikke stødt på den som sådan.
Du skal bare kører rundt også på et tidspunkt møder du en eller flere, så stjæler du den og pludselig er der mange flere rundt omkring. Held og Lykke ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har fundet et sted den kan findes. Dette er dog part af ''Stevie's Car Theft'' missionerne, så er ikke sikker på om bilen holder der normalt. Du kan dog gøre et forsøg, eller også kan du aktivere biltyveri-missionen ved at ringe til Stevie
![]() Her er kortet der viser hvor den er: GRAND THEFT AUTO IV - Map: Liberty City Hvis du vælger at aktivere Stevie's biltyveri-mission, så skal du stjæle 14 køretøjer, inden du kan stjæle Infernus'en. Held og lykke EDIT: Stevie's Biltyveri mission skal ikke aktiveres. Man skal blot finde bilerne og aflevere dem ved garagen, så dette bekræfter at Infernus'en holder parkeret på det sted jeg har markeret på kortet(Link skrevet ovenfor).
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 11-08-09 kl 23:50. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Undskyld jeg misforstod. Troede det var Banshee
![]() Men, en Inferus, er det den der har Lambo form? Og jeg syntes ikke jeg har mødt nogen Stevie endnu, og jeg er 68% igennem spillet.. Kender kun Brucie med ie :P Hjælp tak? xD |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:54.

Linear Mode