|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
mangler hjælp til gta iv
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
Hej allesammen
jeg har lige købt gta iv men jeg har et lille problem når jeg åbner min mobil ståa der bare multiplayer i toppen og så nar jeg trykker "X" står der bare at jeg skal sætte et internet kabel i og så vil jeg bare spørge om der er nogen der vil forklare hvordan jeg kommer der ind altså ind på mobilen -tusind tak på forhånd hilsen jannick A.K.A poppopla=D |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Før man kan få fuld adgang til sin mobil, skal man klare 1-2 missioner.
Fætteren, Roman Bellic, vil derefter give dig hans mobil. Når du har fået mobilen, skal du trykke på pilen Op, 2 gange. Så vil der være adgang til at skrive koder, osv. PS: Til information, bedes du en anden gang bruge vor søgefunktion hvis du har brug for hjælp. Grunden til at jeg siger dette, er fordi at der allerede findes andre tråde, som indeholder nøjagtig samme spørgsmål som dit, samt svaret på spørgsmålet. Du kan starte ud med at læse denne velfungerende guide: Efterlys snydekoder pÃ¥ Snyd.dk - Saver du en snydekode? | Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Og velkommen til Snyd.dk ![]()
|
| Skulderklap til Taizun af: | poppopla (23-07-09) |
![]() |
| Tags |
| gta iv, hjælp, mobil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:10.

Linear Mode