|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
snyde koder til Ratatouille / PS2 efterlyses
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
gå hen til ekstra - gusteau´s shop - secrets også indtast kode nr. 17. du skal indtaste den første kode ellers virker de andre ikke
Gusteaucombo alle ting i gusteaus shop (Kode nr. 16) Spyagent fjender lægger ikke mærke til når du bevæger dig Ilikeonions vindstille når du hopper Asobo afspiller "the Asobo logo" Shielded du bliver ikke skadet Myhero der sker ingenting med dig når fjenderne rør dig Pieceocake meget let level Hardfeelings hovedstøds angreb Slumberparty åbner multi-player spillet Gusteauart åbner concept art (galleri) Gusteauship åbner alle championship modes Mealtime åbner alle mini spil (både single og multi-player) Gusteauvid åbner alle videoer Gusteaures åbner alle bonus art Gusteaudream Alle "dream worlds" (drømme verdener) er tilgængelig i Gusteau's shop Gusteauslide Alle "slides" er tilgængelig i Gusteau's shop Gusteaulevel åbner alle single player mini games Gusteaupot Giver 5,000 Gusteau points (for hans shop) Gusteaujack Giver 10,000 Gusteau points (for hans shop) Gusteauomni Giver 50,000 Gusteay points (for hans shop)
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 18-07-09 kl 16:00. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
Citer:
mange tak for svaret men har ikke lige helt forstået det (fik det ikke til at virke), den første kode jeg skal taste ind er ??? |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
F.eks. Gusteauvid - åbner alle videoer Indtast Gusteauvid. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Citer:
og jeg får svaret forkert snydekode prøv igen så jeg gør noget forkert... |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I følge mine kilder står der intet om dette.
Jeg fandt yderligere en beskrivelse, som du kan bruge: Indlæs en gemt profil eller opret en ny. Vælg muligheden Extras i hovedmenuen. Vælg Gusteau's Shop, Secrets. Vælg en af mulighederne (Code <number>) og indtast derefter en af de tilsvarende snydekoder. Efter snydekoden er indtastet, tryk på for at aktivere den. I følge mine kilder lyder koderne således: Gusteaujack - +10,000 Gusteau points (Code 18) Gusteauomni - +50,000 Gusteau points (Code 19) Gusteaupot - +5000 Gusteau points (Code 17) Gusteaures - Alle Bonus Artworks (Code 12) Gusteauart - Alle Concept Art (Code 08) Gusteaudream - Alle Dream Worlds i Gusteau's Shop (Code 13) Gusteauship - Alle 4 championship modes (Code 09) Gusteaucombo - Alle genstande fra Gusteau's Shop (Code 16) Mattelme - Alle single player and multi-player mini-games (Code 10) Gusteaulevel - Alle single player mini-games (Code 15) Gusteauslide - Alle Slides in Gusteau's Shop (Code 14) Gusteauvid - Alle videoer (Code 11) Ilikeonions - Vindstiller når du hopper (Code 05) Hardfeelings - Hovedstødsangreb (Code 06) Spyagent- Gå uset rundt ved fjenderne (Code 04) Slumberparty - Multi-player mode (Code 07) Shielded - Ingen skade fra fjender (Code 03) Myhero - Ingen skade fra fjender (Code 02) Pieceocake - Meget nem sværhedsgrad (Code 01) |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
nå ok jeg fandt min også ét sted og der stod der at man skulle taste den første kode... men hvis Daniels metode virker jamen så beklager jeg
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:45.

- moderator siden september 2008.

Linear Mode