|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
civilization IV (4) - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
jeg har forsøgt at gøre som der skrives på nogle af disse hjemmesiger
![]() Civilization 4 Cheats, Codes, Cheat Codes for PC Civilization IV for PC Cheats - Civilization IV Codes - Civilization IV Cheat Codes, FAQs, Walk-Throughs, Hints Civilization IV Cheats, Civilization IV Cheat Codes, Civilization IV PC Cheats | GamesRadar men det vil ikke virke (jeg kan ikke åbne linjen/blokken hvor ved man skriver sin kode jeg brugte søge ordene: civilization 4 snydekoder (på google) ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du ikke finde filen eller kan du ikke åbne filen?
Højreklik på den givne fil, vælg Åben med og benyt så Notesblok. For bruge konsollen skal du trykke på denne tast som vist på billedet: Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil Sidst redigeret af † Daniel †; 11-07-09 kl 16:27. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
den siger/skriver når jeg åbner spillet:
you have selected an unusable voice capture device. voice capture disabled (du har valgt en ubrugelig stemme capture enhed. stemme fange handicappede) oversat med google!!! |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:38.

Linear Mode