|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
[INDEKS] HEJ =D cheats for Diablo 2 leder jeg efter ? o:
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen til,
Umiddelbart har jeg kun dette pt. Diablo II – PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Kræver noget eksternt software (cheatengine) for at få det til at virke og jeg har ikke selv testet dette på Diablo II.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 17-03-10 kl 04:56. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan varmt anbefale Hero Editor (Virker kun på Open Battle.net og single player)... Jeg har selv brugt det i sin tid og det er meget enkelt at bruge det... Linket til programmer er her:
Diablo II - Cheat med Hero Editor Video - Snyd.dk Video Download linket kan du finde i "description" og det er en video med en lille guide til hvordan du bruger den... Jeg er ikke hjemme og denne computer jeg bruger er ikke så god så jeg kunne ikke teste om programmet virkede sry... |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Guest
|
hej jeg ville lige spørger om der er koder til diablo så man kan få nogle af de bedste ting i en player har prøvet det der link og det virkede perfekt jeg kom i lvl 99 og fik uendelig skill/stats. og så ville jeg lige spørge om der findes en kode til at komme foreksempel komme til act 5
![]() |
|
| Skulderklap til af: | junker000025 (31-05-09) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:37.

【ツ】

)

Linear Mode