|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Jeg søger snyde koder til Secret Agent Clank på Sony PSP
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Snyde: Aktiver alterkalk af Power For at aktivere alterkalk of Power, skal du indtaste denne kode på Treehouse: Op, op, ned, ned, venstre, højre, venstre, højre Snyde: snyde List Som en del af din belønning for at vise din overlegne evne i frigøre Skill Points, får du at låse visse bedragere. * Big ledes Clank - 4 Skill Points Required * Big ledes Ratchet - 8 Skill Points Required * Spejlet Niveauer - 12 Skill Points Required * Weapon Switching - 16 Skill Points Required * Big ledes Fjender - 20 Skill Points Required * Super Bloom - 24 Skill Points Required * Old Timey - 26 Skill Points Required * Expat Exchange - 28 Skill Points Required * Bolt Forvirring - 32 Skill Points Required * Pumpkin Heads - 40 Skill Points Required * Snemanden Heads - 45 Skill Points Required * Kapow - 50 Skill Points Required * Ratchet Pack (totalt awesome!) - 65 Skill Points Required * Hardcore Mode - 65 Skill Points Required Unlockables: serie Loyalitet Hvis du har en Ratchet & Clank: Size Matters gemt spil, kan du låse op for et par ekstra skins enestående kun til denne bonus feature. Blot gå til Special og vælge Check for Size Matters Gem. Unlockable: Zoni Suit Indtast kode: Venstre, venstre, højre, op, ned, ned, X på Tilbud Menu og du vil låse en særlig Zoni huden. Easter Egg: Mother's Memorial På Treehouse, find "Robot Finder Kitten" beskeden. Gå til den nærmeste skrivebord (med en billedramme), stå ved siden af det, og tryk: cirkel, cirkel, trekant, cirkel, X. Sørg for ikke at ramme noget, før denne eller den kan ikke fungere. lyn oversæt med google + rettede nogle fejl... håber det kan bruges ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
treehouse er et sted i spillet
du kan bruge youtube til at finde flere videoer MIN FEJL DET VAR DEN FORKERTE SPIL! men nu er det den rigtige
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 28-06-09 kl 13:34. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:28.

Linear Mode