|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Medal of honor - airborne - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2009
![]()
|
Hej, jeg er kan ikke få koden til "Medal Of Honor - Airborne" til at virke hos mig, ved ikke lige om jeg gør noget forkert.
Min linie ser sådan ud "C:\Program Files\Electronic Arts\Medal of Honor Airborne\UnrealEngine3\Binaries\MOHA.exe" og når jeg har sat -enableconsole ind efter exe, skriver den.. "Navnet der er angivet i boksen Destination, er ikke gyldigt. Kontroller, at stien og filnavnet er korrekt" Håber der kan hjælpes, på forhånd tak...Padddy Sidst redigeret af † Daniel †; 26-06-09 kl 11:53. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et lille, nærmest usynligt mellemrum, skal der være i mellem exe og -enableconsole.
Altså vil den se således ud: "C:\Program Files\Electronic Arts\Medal of Honor Airborne\UnrealEngine3\Binaries\MOHA.exe" -enableconsole (kopier og sæt ind) Jeg flytter tråden. Sidst redigeret af † Daniel †; 26-06-09 kl 11:51. |
|
|
|
| Skulderklap til † Daniel † af: | Paddy (26-06-09) |
|
|
#3 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Citer:
Hej Daniel... Jeg takker for hjælpen, det virkede.. Men jeg glemte at spørge om, hvordan man får koden på under spillet, jeg har prøvet at trykke på lidt af hver snart nu, og der sker intet, men er der andet end tegnet her~, man skal trykke på...?? Vh. Paddy ![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Du skal i stedet trykke på denne knap:
(klik på billedet for at forstørre det) Kun på amerikanske tastaturer er denne knap placeret til venstre for 1-tallet. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Besynderligt!
Prøv tasten til højre for å (hold eventuelt Alt Gr-tasten nede). Ellers må jeg beklageligt nok være dig svar skyldig :S. Som plaster på såret har jeg dertil fundet nye snydekoder. Jeg indskriver dem straks i systemet, så hold et vågent øje med Medal of Honor: Airborne. EDIT: Så er der lagt ekstra guf ind. Sidst redigeret af † Daniel †; 26-06-09 kl 20:43. |
|
|
|
| Skulderklap til † Daniel † af: | SnydAdmin (27-06-09) |
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Hey Daniel.
Jeg har prøvet både "Alt Gr ~" & "½", men intet sker, jeg glemte at skrive, at det er når jeg spiller Online, jeg ville have koderne til at virke...Beklager at jeg ikke fik skrevet det fra starten... Men jeg takker for hjælpen... ![]() Vh. Paddy |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Citer:
Koderne virker højst sandsynlig kun i singleplayer . |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:22.

- moderator siden september 2008.

.
Linear Mode