|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Snydekoder til "the sims 3" til pc.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2009
![]()
|
Jeg har lige fået sims 3 spillet, og håbede nogle af jer kendte nogle koder til spillet...? Om det er pengekoder eller andet, så kom med det... Håber i kan hjælpe.
Knus Cute-Nalle |
|||||||||||
|
|
| Skulderklap til cute-nalle af: | sødepatrick (01-03-10) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej og velkommen til!
Inden du opretter en ny tråd, bedes du venligst søge efter spillets titel på Snyds forside. The Sims 3 – PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks |
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Nov 2010
![]()
|
Citer:
Jeg har en snydekode til The sims 3 og det er en pengekode hvor man får 50.000 der inde. Du holder Ctrl og Shift nede sammen tidig du trykker på c. Også kommer en blå ting oppe i stoppen af skærmen og så skriver du motherlode. |
||||||||||||
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Dog har vi haft netop den kode du oplyser, liggende på siden i over et halvt år nu. Husk at tjekke op omkring dette inden du bidrager med koder, for at forsikre at du ikke skriver i tråde som er rigtig gamle. I dette tilfælde er tråden over et halvt år gammel, og opretteren af tråden har fået svar på sit spørgsmål. ![]() Jeg lukker tråden.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:21.

- moderator siden september 2008.

Linear Mode