|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
[INDEKS] Heroes of Might and Magic 3+4 complete
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
![]() Jeg har ledt og ledt efter snydekoder til Heroes of Maight and Magic 3+4 compelte men det er umulig at finde Jeg kan ikke bruge de snydekoder der er til Heroes 3 da jeg har den cd hvor både 3 og 4 er på og hvor den er compelte. Håber at nogen kan hjælpe mig her ![]() Moren |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Moren,
Ja den kan godt være lidt sværere. Har du prøvet om snydekoder til 4'eren virker i spillet? Du kan finde nogle her du lige kan teste: Heroes of Might and Magic IV for PC Cheats - Gamespot
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:45.

【ツ】
Det vil jeg lige prøve at gøre jeg giver lige besked når jeg prøvet det så er der jo også andre der kan få hjælp.
nej det virker ikke med koder fra heroes 4 øv øv ... det er lidt træls at det ikke kan lade sig gøre bare forde både 3 og 4 er completet ..... men lad mig høre fre jer hvis der sker noget i sagen 
Linear Mode