|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
PS3.. (En Gåde)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2009
![]()
|
Jeg har lige købt ratchet & clank quest for booty. JEg er kommet til en bane hvor jeg skal mix drinks til en robot bartender udfra 4 forskellige farver som er blå, orange, grøn, rød.. Farverne skal blande sammen i en ordnen rækkefølge fra en gåde som lyder på: Lidt bobler, noget kølervæske med saft. Rund af med forår og giv en pirat en ekstra kraft.
Er der nogen der har prøvet det spil og ved hvilken rækkefølge farverne skal blandesi og kommet igennem den bane der.. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
jeg er ikke sikker men prøv grøn blå orange rød. jeg har ikke prøvet før så det er et gæt
men skulle den her ikke være under Hjælp. jeg sidder fast i et spil
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Feb 2009
![]()
|
Der er 3 drinks, som man skal blande sammen.
"Lidt bobler, noget kølervæske med saft. Slut af med lidt forår, giver pirat ekstra kraft" Orange, Blå og Grøn "Lidt virvelvind og så varme sager. Slut af med lidt bobler, så den ikke er for mager" Grøn, Rød og Orange "Jalousi fra en landkrappe, en smule vintersorg. Slut af med den gyldne sol, og gå så på rov" Grøn, Blå og Orange Håber, at dette vil hjælpe dig mmiikkkkeell PS: Jeg er ikke helt sikker på, om sangene er skrevet helt rigtigt, da jeg næsten kan dem udenad. Hvis en af sangene er skrevet forkert (altså ord fejl, og ikke komma/punktum fejl) eller hvis en af rækkefølgerne ikke virker, så skriv bare til mig, og fortæl problemet . |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:44.

.
Linear Mode