|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Devmode i Farcry 2 - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
hej jeg har gennem ført far cry2 (2 gang både med bombe og diamanter) men nu kunne jeg godt tænke mig at prøve med snyde koder
. mit eneste problem er at jeg ikke kan få far cry (super fedt spil) til at køre devmode. Skriv meget gerne hvis i ved noget om dette (I er velkommen til at spørge om flere oplysninger hvis dette er nødvendigt. måske har det noget at gøre med at min computer køre vista (super dårligt hard ware program) men skriv meget gerne Sidst redigeret af Taizun; 09-06-09 kl 23:31. |
|||||||||||
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:35.

. mit eneste problem er at jeg ikke kan få far cry (super fedt spil) til at køre devmode. Skriv meget gerne hvis i ved noget om dette (I er velkommen til at spørge om flere oplysninger hvis dette er nødvendigt. måske har det noget at gøre med at min computer køre vista (super dårligt hard ware program) men skriv meget gerne

Linear Mode