|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Zoo Tycoon 2 complete collection - HJÆLP!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: Viborg
![]()
|
Jeg har forgæves søgt rundt på nettet i efterhånden mega lang tid.
Jeg forsøger på at finde en evt. penge kode, så det kan lade sig gøre at få uendelig penge. Skulle det være muligt at der er en venlig person derude, som har sådan en kode eller fil til at tilføje i spillet? ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
det er nogen her:
http://www.snyd.dk/forum/jeg-soger-e...tycoon-pc.html |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
MyZZeren spørger efter koder til Zoo Tycoon 2. Har personligt ikke rigtig kunne finde nogen snydekode der give penge. Derudover fandt jeg nogle tips og tricks, til at få penge. 1. Tilføj vand mange steder i din park. Dette skulle forøge din pengebeholdning. 2. Slet alle unødvendige træer, sten, osv. 3. Istedet for at bruge hegn til at indhegne alle dyr, så brug blot hegn der hvor gæsterne skal se igennem, og brug istedet klipper der hvor gæsterne ikke skal/kan se ind. 4. Inden du starter et scenarie, skal du holde Piltasten Op, nede. Dette skulle forøge din pengebeholdning. Ved ikke om disse tricks virker, så skriv venligst om de gør, når du har testet dem ![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Her er nogen har lige oversat siden på dansk.
Oversat udgave af http://www.cheatsguru.com/pc/zoo_tycoon_2/cheats/7983.htm |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Tak til alle med svar.
![]() Super dejligt med venlige sjæle. ![]() Og mange tak til Taizun, for at gøre opmærksom på, at det netop er koder til Zoo Tycoon 2 og ikke den første udgave. Hvis der stadig er andre derude med flere koder, så skriv dem endelig til mig. Jeg er ved at være desperat! |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]() EDIT: Det tog mig ikke lang tid at finde svaret ![]() Det er rimelig simpelt. Du skal blot hente et program, kaldet en ''trainer''. En trainer er et hjælpe/snyde program til det givende spil. I dette tilfælde, fandt jeg den passende trainer, og den er vedhæftet og klar til at du kan downloade den, lige nedenunder teksten her: PS: Det du skal gøre for at få uendelig penge, er følgende: Åben den fil du har downloadet. Der vil du se 3 filer, med følgende navne: ''MoFunZone.com--Read This'', ''pizzadox'' og ''pztrain''. Filen kaldet ''pztrain'' skal du lægge ind i mappen hvor dit spil er installeret. Derefter skal du starte programmet ''pztrain'', og derefter starte spillet. Inde i spillet skal du så starte en bane, og trykke på tasten ''1''. Nu burde du have uendelig penge. Bemærk: I nogle tilfælde kan en trainer være ubrugelig, idet at den måske kun kan bruges til en bestemt version af spillet. Hvis traineren ikke virker, skal du endelig sige til, og så skal jeg nok finde en anden. OBS: For god ordens skyld scannede jeg lige hver enkelt fil i mappen efter virus, og mit antivirus fandt intet tegn på farlige filer. Havde der været farlige filer i den komprimerede mappe, ville jeg selvfølgelig ikke have lagt den herind til dig ![]()
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 06-05-09 kl 19:48. |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Hej igen Taizun.
![]() Jeg har netop forsøgt at få traineren til at virke, men det ser ikke ud til at fungere. ![]() Jeg har, som før skrevet, Zoo Tycoon 2 Ultimate Collection. Jeg går ud fra at den trainer du har fundet, evt. kun virker til den almindelige Zoo Tycoon 2. Jeg håber at du stadig er interesseret i at hjælpe mig, ved evt. at finde en anden løsning til mig? Det vil virkelig betyde meget. ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Synes ikke rigtig jeg kan finde nogen trainer til selveste ''Ultimate Collection'' men mere til hvert enkelte udvidelse, samt selve Zoo Tycoon 2.
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Jeg har købt alle spillene samlet i én. Tror også det må være derfor at det ikke lige sådan er til at finde noget til spillet. Jeg sys det virker enormt mærkeligt, at der ikke kan findes nogle cheats eller trainers til spillet.
![]() Men jeg må blot vente og se om der ikke skulle ske og dukke én op engang. Hvis du stadig ikke har opgivet at forsøge at finde en mulighed, så er jeg stadig meget åben for modtagelse! ![]() |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:35.

Linear Mode