|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
[INDEKS] ratchet & clank 3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ratchet & Clank: Up Your Arsenal - PS2 | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
Prøv at søg i Indexet inden du spørger her. ![]()
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
men han skriver R&C 3 til ps2
Men desværre findes rachet and clank 3 kun til ps3 Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - PS3 | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Ifølge Wikipedia er R&C3, netop den Huma udpegede. Vær venlig at være lidt mere korrekt før du påpeger andre deres fejl ![]()
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Game Freak!!
se dette link (engelsk) (for meget til at sætte det ind og oversætte, gør det på et senere tidspunkt
)Ratchet and Clank 3 Cheats, Hints, Walkthroughs, Cheats Codes, Trainers for Playstation 2 @ CheatsGuru.Com
Sidst redigeret af darkmagicDK; 26-04-09 kl 19:56. |
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Ratchet and Clank: Up Your Arsenal, er nøjagtig det samme spil som Ratchet and Clank 3. Den eneste forskel er blot navnet/coveret. I Europa hedder spillet Ratchet and Clank 3, og i Nord Amerika hedder det Ratchet and Clank: Up Your Arsenal. Det er den eneste forskel der er.
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
lol vi sidder bare her og snakker om dette... det ville være en ide hvis jacobhalskov skrev hvad han mente. DET ER DERFOR man altid skal følge admins henvisninger.
Efterlys snydekoder pÃ¥ Snyd.dk - Saver du en snydekode? | Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks måske er det begyndt at blive for offtopic
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Som jeg sagde i mit tidligere indlæg, så er Ratchet & Clank 3, og Ratchet & Clank: Up Your Arsenal, det samme spil(Har lige fundet ud af at i Australien, heddet det ''Ratchet & Clank 3: Up Your Arsenal''). Men jeg lukker tråden nu, da problemet blev løst allerede da Huma skrev hans indlæg, og fordi vi kører rimelig off-topic nu.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:33.

Linear Mode