|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
koder til tom clancy splinter cell til ps2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Desværre, har kigget på nogle forskellige sider, men kan ikke finde noget
|
|
| Skulderklap til darkmagicDK af: | theniels789 (01-07-09) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Har også søgt lidt og jeg fandt nogle stykker.
Herunder er en liste over tastatur koder i spillet, sorteret efter gældende mission, så du ikke behøver at finde dem selv. Mission 1 - Police Station Keypad #1 - 091772 Keypad #2 - 5929 Mission 4 - CIA HQ Keypad #1 - 7687 Keypad #2 - 110598 Keypad #3 - 2019 Keypad #4 - 110700 Keypad #5 - 0614 Mission 5 - Kalinatek Keypad #1 - 97531 Keypad #2 - 33575 Keypad #3 - 1250 Mission 8 - Chinese Embassy, Part II Keypad #1 - 1436 Keypad #2 - 9753 Keypad #3 - 1456 Keypad #4 - 1834 Keypad #5 - 7921 Mission 9 - Presidential Palace Keypad #1 - 2126 Keypad #2 - 70021 Keypad #3 - 66768 |
|
|
|
| Skulderklap til nikorayu af: | theniels789 (01-07-09) |
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2009
Sted: jorden
![]()
|
her er hvad jeg har fundet
![]() Beskrivelse u er Sam Fisher, NSA's mest elite black-ops agent. For at nå din mission du vil dræbe fra tæt rækkevidde, angreb med din bekæmpe kniv, skyder med prototypen Jord Warrior riffel og bruge radikale suppression teknikker som de omvendte hals pause. Også tage den kooperative multiplayer infiltration missioner, hvor teamwork er det ultimative våben.> swap KODER: Alle Solo Tjenesterejser På solo menu, hold L1 + L2 + R2 + R1 og tryk firkant (5X), derefter cirkel (5X). Alle Coop Tjenesterejser På Coop menuen hold L1 + L2 + R2 + R1, tryk derefter på kvadrat (5X) derefter cirkel (5X) TRICKS: Train Reparation Station (Co-op Mode) Når du og din partner starte mission, gaa videre og rundt om hjørnet. Gå næsten hele vejen til ende, men se på din venstre side. Du vil se en elevator skaftet. Stå på kanten af akslen, og sørg for at du ikke falder i din død. Tryk på X, så du indlede rappel. Din partner har til at komme og stå foran dig, gå langsomt, så din partner ikke falde. Din partner skal fuldføre rappel. Din partner derefter rappels hans / hendes måde ned akslen. Når han / hun når bunden, kan han / hun har til at søge elevatoren pad, og klik på X. Han / hun vælger at gå op, og du derefter trin i elevatoren. Du gå til elevatoren pad og vælger at gå ned (af vejen, ved siden af elevatoren akslen er en "call elevator 'knappen. Det virker ikke (Nice prøv selv.). Nu er der to måder, som du kan gå. Du kan gå den første måde, eller den anden måde (obviously.). Den første måde er det første stop på vej ned. Det er det længere. Hvis du ønsker at gå den vej, så gå ud af elevator og følg tunnel. Vær forsigtig, når du kommer ud af elevatoren, da der er en mur mineaktioner på venstre væg. Hvis du ønsker at få muren minen, tilgang fra siden meget nøje. Hvis du går til hurtig, det vil blæse op. Anyway, tage et højresving, og hop op på bygningen ved nok. Så hop op på den første afsats, så springe videre til den anden afsats. vil der normalt være en vagt gå der. Du kan holde en lav profil ved at falde ned på ham, når han er under afsats, at du nu står på, eller du kan blive bemærket ved at skyde ham. Derefter skal du og din partner, gå rundt i toget, og gå fremad. Vær forsigtig, men, som nogle flere vagter, kan komme rundt om hjørnet. Som du følge tunnelen, foretage et højresving, så kan du enten springe fuldføre det sekundære formål / mission, eller fuldføre den. Hvis du ønsker at gøre det færdigt, skal du gå forbi døren, og rundt om hjørnet. Der kan være nogle afskærmninger. Dræb dem, og gå rundt eller gennem toget. Gå til computeren, og læse filer på den. Der, du har afsluttet din sekundære målsætning / mission. nu gå tilbage til døren med tastaturet . Brug tastaturet. Koden er 1810 (hvis du ikke kender, fordi du har besluttet at springe den sekundære målsætning / mission). Åbn døren, og gå i langsomt. Jeg sidder fast på denne side, da der er en laserstråle går på tværs af lokalet. Hvis du trykker på, at laserstrålen, så bomberne gå ud og du mislykkes missionen. Der er to måder at komme forbi denne. Way # 1: Roll under laserstrålen-På denne måde er meget farligt, fordi du nødt til at starte din roll på det rigtige tidspunkt, eller du ramt lysbundtets. jeg stadig forsøger at finde ud af det rigtige tidspunkt. Når jeg gør det, vil jeg forelægge det for hints sektion. Way # 2: desarmere bomben-gå til de væg til højre som du går ind i stuen. Tryk på X for at desarmere bomben. Hvad du skal gøre er at trække i den rigtige tråd og lagt i den rigtige kode. Jeg ved endnu ikke, wat wire til at trække eller hvad koden til sættes i. Det kan være på computeren, men jeg er ikke sikker. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
![]()
|
det ligsom "Tom Clancy: Splinter cell
![]() ![]() Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Keypad/tastatur-koderne burde dog virke, da de er en del af missionerne i spillet, men om selve snydekoderne virker, kan jeg ikke bevise. I nogen spil er der ikke snydekoder integreret, og så er der ikke meget der kan gøres, medmindre man ønsker at købe GameShark til sin konsol.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:29.

Linear Mode