|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Problemer med at få koden til at virke. Sims 2 Ps2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2009
![]()
|
Ved ikke helt om det bare er mig der ikke kan finde ud af det... eller..?!
Men når jeg skal trykke alle de her koder ind så sker der ikke rigtig noget.. er der en der måske har lidt forstand på det og kan forklare mig det? ![]() Flyttet - Daniel. Sidst redigeret af † Daniel †; 11-04-09 kl 21:21. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
her er nogle koder og der står også hvordan du aktivere koderne. 9.999 Simoleons - R1, L1, R2, højre, venstre - Vælg derefter snyde trofæet, derefter "Interaction/Location" > "Give Simoleons" Alle beliggenheder - cirkel, L2, venstre, cirkel, op - Vælg derefter snyde trofæet, derefter "Interaction/Location" > "Unlock/Unlock All Locations" Alle objekter - L2, cirkel, ned, venstre, op Alle opskrifter - R2, firkant, op, ned, højre, X Alle fashions - firkant, R2, ned, højre, firkant |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
har du indtastet koderne i pause? |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2009
![]()
|
Ja det har jeg men for at den kan gå på pause skal jeg jo holde L1 nede og så er det lidt svært at trykkekoderne ind samtidig med.. Jeg har også trykket på start og trykket koderne ind mens jeg var i menuen... kan jeg have installeret noget forkert?!
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:25.

Linear Mode