|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Koder til GTAIII
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
KickAss:
Næste gang må du gerne oprette et emne selv. Der får du muligvis også et hurtigere svar. Men husk at skriv til hvilken konsol det er, ellers er det svært at hjælpe. ![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Koder on da way!
Jeg går ud fra at det er PC. Indtast følgende koder, imens du spiller: Alle våben - gunsgunsguns Ekstra penge - ifiwerearichman Fuldt health - gesundheit Højere wanted level - level morepoliceplease Lavere wanted level - nopoliceplease Lav en tank - giveusatank Ødelæg alle biler - bangbangbang Skift kostume - ilikedressingup Skøre fodgængere - itsallgoingmaaad Alle fodgængere angriber dig - nobodylikesme Fodgængere angriber hinanden - weaponsforall Tiden går hurtigere - timeflieswhenyou Rigtig hurtig spil - madweather Hurtigere gameplay - boooooring 100% armor - turtoise Skyfri himmel - skincancerforme Skyet vejr - ilikescotland Regnvejr - ilovescotland Tåget vejr - peasoup Usynlige biler - anicesetofwheels Flyvende biler - chittychittybb Bedre kørsel cornerslikemad Gore mode - nastylimbscheat Muligvis ikke alle koderne, men et hurtigt google seach klarede det da fint . Må gerne tilføjes til siden, hvis du synes. Sidst redigeret af † Daniel †; 30-06-08 kl 15:41. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nice.. Har overført dem til indekset:
Grand Theft Auto III (GTA 3) – PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 17-03-10 kl 11:50. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
er der ikke noget med man kan få tanks ved at taste "panzer" og man kan få sprunget alt køretøj i luften ved at taste "bigbang"?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
kunne godt være... men altså jeg troede at "bigbang" virkede på alle GTA spil...
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| grand theft auto, grand theft auto 3, grand theft auto iii, gta 3, gta iii |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:21.

【ツ】

. Desværre.

Linear Mode