|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
harry potter
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg søger koder til:
harry potter og hemmeheddernes kammer ps1, harry potter og de vises sten ps2, harry potter og hemmliheddernes kammer ps2, harry potter og fangen fra azkaban ps2, harry potter og flammernes pokal ps2 og harry potter og fønixordenen ps2. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helst dansk.
![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
Citer:
harry potter og hemmeheddernes kammer ps1. Udødelig: Gå til Harry’s soveværelse og hen til hans seng, tryk derefter: X,Circle, R1, R2, L1, L2 Åben derefter kufferten, inde I den vil der ligge en ‘bean’ – spis den og du vil have uendeligt liv. Harry Potter Og De Vises Sten ps2. Få 50.000 liv: Ved star skærmen tryk op, ned, venstre, venstre, select. Få 10 liv: Underspillet tryk B, A, B, A, B(2), A(2) ((ved ikke lige hvad det er for noget med de bogstaver, men håber at du finder ud af det)) harry potter og flammernes pokal ps2. Forny Harry's energi: Hvis du får fat i et karakter-/venskabskort, så stil dig ved siden af Ron eller Hermione, hvis du er Harry for at forny din energi. Du kan stille dig ved siden af dem begge for at forny din energi hurtigere. |
||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| harry potter, koder |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:14.

.

Linear Mode