|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Euro Truck Simulator snyde koder søges
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2009
![]()
|
hej jeg har Euro Truck Simulator og har prøvet nogle snyde koder men kan ikke få min konsol frem er der nogle der kan hjælpe mig her er min "opsætning"
# prism3d variable config data uset g_minicon "0" uset g_console "1" uset g_trackir "0" uset g_developer "1" uset g_save_idx "1" uset g_mouse_control "0" uset g_steering_func_param "0.0" uset g_joy_axis_brake_dz "0.0" uset g_joy_axis_brake "7" uset g_joy_ff_gain "1.0" uset g_joy_axis_throttle_dz "0.0" uset g_joy_axis_throttle "7" uset g_joy_axis_ff "0" uset g_joy_axis_combine "0" uset g_joy_axis_steer_sens "0.6" uset g_joy_axis_steer_dz "0.0" uset g_joy_axis_steer "7" uset g_tutorial "1" uset g_job_sort "0" uset g_gauges "1" uset g_mirrors "1" uset g_fatigue "1" uset g_police "1" uset g_subtitles "0" uset g_quality "2" uset g_reflection "1" uset g_atrans "1" uset g_flyspeed "999999999999999999999999999999999999999999.0" uset g_lang "en_gb" uset g_colbox "0" uset r_gamma "1.0" uset r_path "12" uset r_msaa "4" uset r_fullscreen "1" uset r_mode "640x480x32x0" uset r_device "gl" uset r_driver "gl" uset g_texture_usage_stats "0" uset g_fps "0" uset ds8_mix_channels "2" uset ds8_mix_depth "16" uset ds8_mix_rate "44100" uset ds8_reverse_stereo "0" uset s_acceleration "0" uset s_mix_channels "2" uset s_mix_depth "16" uset s_mix_rate "44100" uset s_sfx_enabled "1" uset s_music_enabled "1" uset s_sfx_volume "1.0" uset s_music_volume "1.0" uset s_reverse_stereo "0" uset s_device "ds8" uset r_vsync "1" uset r_quirks "0" uset r_anisotropy_factor "0.5" uset r_texture_detail "0" uset i_force_gain "1.0" uset i_feedback "1" uset i_joystick2 "-1" uset i_joystick1 "-1" uset i_deadzone "0.0" uset i_device "di8" uset m_invert "0" uset m_sensitivity "0.33" uset m_filter "0" kan i ikek sende jers der virker eller noget andet håber i kan hjælpe mig |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er en lille guide til hvordan man får konsollen frem i Euro Truck, samt nogle koder og tips
![]() http://www.snyd.dk/forum/jeg-soger-e....html#post4081
|
![]() |
| Tags |
| snydekoder |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:12.

Linear Mode