|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Dark Sector
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2009
![]()
|
Hejsa.
Jeg er kommet til der i spillet hvor man tager en elevator op fra undergrunden og der kommer jeg ud på en næsten åben mark med nogen soldator der skal ordnes og når det er gjort kan jeg ikke finde ud af hvad jeg så skal. Der er et par trapper jeg skal ned ed der finder jeg nogen amo og penge men ved ikke hvad el hvor jeg så skal hen. Hjælp mig... ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej og velkommen
.Husk at angive konsol. Jeg flytter tråden til Hjælp - Jeg sidder fast i et spil - Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2009
![]()
|
Hejsa.
Jeg er kommet til der i spillet hvor man tager en elevator op fra undergrunden og der kommer jeg ud på en næsten åben mark med nogen soldator der skal ordnes og når det er gjort kan jeg ikke finde ud af hvad jeg så skal. Der er et par trapper jeg skal ned ed der finder jeg nogen amo og penge men ved ikke hvad el hvor jeg så skal hen. Hjælp mig... |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:05.

【ツ】
Linear Mode