|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
(Spiderman 2) har en ny kode Ps2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej der jeg har fundet en kode til Spiderman2 til ps2.
jeg har kun 1 kode og et lille trick (koden) - Hcrayert - det skulle give dig mange point's til at købe for ![]() (tricket) - tricket er for at løbe op ad en bygning / mur og så'n noget løb hen til muren hold L2 inde hele tiden og klik o x o x o x o x o x o x o.s.v til du er på toppen tryk o x så hurtigt du kan så skulle du have meget fart på til du er på toppen. der kommer ihvertfald speed så har jeg ik flere i øjeblikketnårr ja det der Hcrayert skal du skrive under spillet gå på new game (klik start og find ud af resten og skriv den og gå tilbage så for du masser af point's og når du nakker forbrydere for du også mange points hehe det var så det. ses igen neste år (lol). har en opdatering til koden. du ville komme automatisk til sidste bane hvor du skal insamle 50000 point's det var det
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci Sidst redigeret af Blackjack; 03-03-09 kl 12:55. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:56.

så har jeg ik flere i øjeblikket

Linear Mode