|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
dragonballz budokai tankaichi 3 PS2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
LOL
![]() man kan ikke bare poste tilfældige koder ind på en hjemmeside og så regne med at de virker :P zomg
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
#12 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Det er lidt dumt at skrive koder ned som ikke er blevet prøvet og at det er noget man har fundet på.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Moderator
ja. lol jeg var ved at falde ned af stolen af grin da jeg læste dette
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
-_-
<- er skuffet... -_- tænkt at en finder på sådan noget.... Låser tråden... koderne er falske... -_- ~Låst~
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ville nu være dejligt med en præcis og nøjagtig forklaring fra ferslevskoles side, men han fik ikke ét ord indført, inden der blev låst - men hul det!
Tråden skulle vel alligevel låses før eller siden. I behøver ikke se ham med hån og had. Han har åbenlyst ikke vidst dette. Claus modtager faktisk en del mails, hvori folk efterlyser en kode "som vi kan lave her på siden" - så mange har den opfattelse, at Snyd.dk selv står bag sine koder, hvilket selvfølgelig ikke er korrekt. Men hvis man ikke redegør dette fra start af, kan jeg sagtens forstå, at det skaber enorm forvirring iblandt "snyderne" . Det er jo en ganske uskyldig og ubevidst gerning, som ferslevskole har gjort sig.Til ferslevskole: Hvis du til en anden gang, skal skrive os en snydekode, kan du prøve at huske at angive en kilde (hvor du linker til siden, som du har fundet koderne på), så vi med sikkerhed ved, at de er korrekte. Sidst redigeret af † Daniel †; 19-02-09 kl 06:34. |
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Forum Bossen
Helt enig Daniel.
Det er i bund og grund ret uskyldigt, og giver mig blot en smil på læben. Lad os hellere hjælpe ferslevskole på vej til hvordan man finder disse snydekoder da han har vist sig effektik nok mht. indsendelse af koder. Og som Daniel siger, så ja jeg modtager mange mails fra unge mennesker der er i den tro at Snyd.dk opfinder disse koder fra bunden, og beder mig often om at lave specielle ting/koder til dem. Fx. 3 arme til deres simmer i Sims 2 ![]() Så til ferslevskole, spørg gerne hvordan vi finder koderne så kan vi guide dig videre, så vi sikre at koderne virker. (Husk koderne er nogle de forskellige spilfirmaer selv laver - tit er de lavet for at spiludviklerne kan teste forskellige elementer i deres spil under udviklingen.. Efter et spil frigives, sendes disse snydekoder tit ud af bagvejen til de store snydekode sites i verden.)
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:49.

【ツ】
Linear Mode