|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] Need For Speed Undercover (PS3)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
!!! OBS: Koderne til dette spil er ikke testet af mig, og jeg kan derfor ikke garantere at koderne i dette indlæg virker 100%. Skulle det ske at én eller flere koder ikke virker, bedes du venligst underrette mig om dette, så det kan blive rettet. Derudover bedes du bemærke, at benyttelse af koder til PS3 kan gøre det umuligt for dig at opnå én eller flere specifikke Pokaler/Achievements tilknyttet det bestemte spil, du bedes derfor undgå at gemme spillet når du har benyttet en kode til et PS3 spil, hvis du vil være sikker på at du stadig kan opnå alle Pokaler/Achievements. !!!
__________________________________________________ _____________________________________ For at benytte de nedenstående koder, skal du gøre følgende: Tryk på knappen ''Start'' på din PS3 Controller. Gå dernæst ind i ''Options'' eller på dansk ''Indstillinger''. Gå dernæst ned i bunden, og tryk på ''Secret Codes'' eller på dansk ''Hemmelige koder''. Du kan dernæst indtaste én af følgende koder ad gangen(Når du har indtastet en kode vil der stå om koden er rigtig eller forkert): !!! OBS: Bemærk venligst, at hver enkelt kode kun kan bruges én(1) gang pr. PS3 profil. !!! Kode:
Kode - Effekt --------------------------------------------------------------------------------------------------- $EDSOC eller %%$3/" - Giver dig $10.000 til fri afbenyttelse. S1D3K1CK - Giver dig $15.000 til fri afbenyttelse. -KJ3=E eller .+)3>$ - Giver dig Lotus Elise bilen. 0;5M2; eller 0;6,2; - Giver dig Lexus IS F bilen. ?P:COL eller @/#/+ - Giver dig Nissan 240SX (S13) bilen. !2ODBJ: - Giver dig Volkswagen R32 bilen. citwoxq53f - Giver dig Chevrolet Camaro Concept bilen. NeedForSpeedShelbyTerlingua - Giver dig Shelby Terlingua bilen. i3kxodepfc - Giver dig Ford Mustang GT bilen. 2<?P;G- Giver dig Mitsubishi Lancer Evolution bilen. qlcukc4bqm - Giver dig Dodge Charger '69 bilen. >8P:I; - Giver dig Porsche 911 Turbo bilen. )B7@B= - Giver dig BMW M3 E92 bilen. __________________________________________________ _____________________________________ Hints, Tips og Tricks: Hvis du har svært ved at slippe fra politiet, kan du køre ned i det Syd-Østlige hjørne(Nederste højre hjørne) af spillet, og køre over broen ved Stadiummet. Politiet vil ikke krydse denne bro, og du vil derved slippe fra dem. Når man kører Outrun ræs, når du er en smule foran din modstander, så slå håndbremsen i, og vend 180 grader, og kør den modsatte vej. Du vil derved komme en del foran din modstander. Det kan dog tage nogle forsøg, da det godt kan ske at din modstander overhaler dig i dit forsøg på at vende. __________________________________________________ _____________________________________ Kilder: Need for Speed Undercover for PlayStation 3 Cheats - Need for Speed Undercover Codes - Need for Speed Undercover Cheat Codes, FAQs, Walk-Throughs, Hints Need for Speed Undercover PS3 Cheats Need For Speed: Undercover (PS3) Cheats : Games : Web Wombat http://www.snyd.dk/forum/jeg-har-en-...box-360-a.html __________________________________________________ _____________________________________ Hvis der er noget du synes er uforståeligt, er du mere end velkommen til at skrive en Privat Besked til mig, eller tilføje et nyt indlæg i denne tråd. Sidst redigeret af Taizun; 18-01-09 kl 14:54. |
|
|
|
| Skulderklap til Taizun af: | SnydAdmin (29-03-09) |
|
|
#4 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så kom den med i indekset
good work Snydekoder Need For Speed Undercover - PS3 - Koder
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:34.

【ツ】

Linear Mode