|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] GTA San Andreas - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
yo her er lidt flere koder til GTA san andreas enjoy!
![]() Fuldt Armor, Fuldt Liv og $250.000: HESOYAM Våben #1: LXGIWYL Våben #2: KJKSZPJ Våben #3: UZUMYMW Fuldt ammunition: WANRLTW Hitman Våben Skill: NCSGDAG Maximum Køretøjs Skill: VQIMAHA Maximum Muskler: JYSDSOD Maximum Krops Fedt: BTCDBCB Minimum Muskler og Krops Fedt: KVGYZQK Maximum Respekt: OGXSDAG Maximum Sex Appeal(Tiltrækning af kvinder): EHIBXQS1 Maximum Lunge Kapacitet: CVWKXAM Begå selvmord: SZCMAWO Aldrig Sulten: AEDUWNV Slow Motion(Alting går langsommere): LIYOAAY Fast Motion(Alting går hurtigere): PPGWJHT Gør dit Wanted Level lavere: ASNAEB Gør dit Wanted Level højere: OSRBLHH 6 Stjerner Wanted Level: LJSPQK Intet Politi: AEZAKMI Få ''Gimp Suit'' og tiltræk Prostituerede: BEKKNQV Sigt med et våben imens du kører bil:OUIQDMW Rekruter enhver der står i nærheden af dig (med 9mm): SJMAHPE Rekruter enhver der står i nærheden af dig (med Bazooka) ZSOXFSQ Koder der ændrer på folk: Sindsyge folk: AJLOJYQY Folk hader dig: BGLUAWML Folk har våben: FOOOXFT Alle folk er Elvis: ASBHGRB Koder der ændrer på vejret: Normalt vejr: AFZLLQLL Regnvejr: AUIFRVQS Solrigt vejr: ICIKPYH Overskyet vejr: ALNSFMZO Tåget vejr: CFVFGMJ Sandstorm: CWJXUOC Orange skyer, og tiden har sat sig fast ved 21.00: OFVIAC Midnat, og tiden har sat sig fast ved 00:00: XJVSNAJ Koder til at spawne køretøjer/andet: Spawn Faldskærm: AIYPWZQP Spawn en ''Stretch'': KRIJEBR Spawn en ''Rancher'': JQNTDMH Spawn en ''Bloodring Banger'': CQZIJMB Spawn en ''Hotring Racer 1'': PDNEJOH Spawn en ''Hotring Racer 2'': VPJTQWV Spawn en ''Trashmaster'': UBHYZHQ Spawn en ''Rhino'': AIWPRTON Spawn en ''Romero Hearse'': AQTBCODX Spawn en ''Caddy (Golfbil)'': RZHSUEW Spawn en ''Jet Pack'': YECGAA Spawn en ''Monster Truck'': AGBDLCID Spawn en ''Quadbike'': AKJJYGLC Spawn en ''Hydra'': JUMPJET Spawn en ''Stunt Plane'': URKQSRK Spawn en ''Hovercraft'': KGGGDKP Spawn en ''Dozer'': EEGCYXT Spawn en ''Hunter'': OHDUDE Spawn en ''Tanker'': AMOMHRR Trafik koder: Eksploder alle biler: CPKTNWT Gør alle biler Sorte: IOWDLAC Gør alle biler Pink: LLQPFBN Hop højere: LFGMHAL Du hopper højere med BMX'en: JHJOECW Aggresiv Traffik: YLTEICZ Følsom bilstyring(Drejer hurtigt): PGGOMOY Biler er usynlige(Man kan se hjulene): XICWMD Alle lyskryds er grønne: ZEIIVG Der kører kun sportsbiler i trafikken: GUSNHDE Reduceret traffik: THGLOJ Taxi Opgradering: VKYPQCF ''Beach Party Mode''(Alle går rundt i bikini og shorts, og folk kører i strandbiler): CIKGCGX ''Yakuza Mode''(Alle er den Japanske Mafia/Ninjaer, og kører i diskrete biler): IOJUFZN ''Clown Mode''(Alle er klovne, og kører i klovnebiler): PRIEBJ Biler flyder/flyver væk når man skyder dem, slår dem eller bare går ind i dem: BSXSGGC Biler flyver(Når man kører hurtigt nok) : RIPAZHA Både flyver(Når man sejler hurtigt nok):AFSNMSMW ![]() Tak for koderne, selvom vi allerede har dem i vores indeks Har lige oversat dem til dansk for dig alligevel. - TaizunSidst redigeret af SnydAdmin; 18-01-09 kl 16:07. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til mads96 af: | rasmus8700 (27-11-11) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med at oversætte effekterne???
![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Undskyld at jeg laver dobbelt indlæg.
Men har lige tjekket indekset, og fundet ud af følgende: Disse koder står allerede i Indekset, men koderne mads96 har sat ind, viger fra dem der allerede er i indekset. Har ikke selv GTA San Andreas til PC, så kan ikke lige teste om begge koder virker til samme effekt: Her er koderne: Kode:
''Beach Party Mode''(Alle går rundt i bikini og shorts, og folk kører i strandbiler): CIKGCGX ''Clown Mode''(Alle er klovne, og kører i klovnebiler): PRIEBJ Biler flyver: RIPAZHA Både flyver:AFSNMSMW Biler flyder/flyver væk når man skyder dem, slår dem eller bare går ind i dem: BSXSGGC Fast Motion(Alting går hurtigere): PPGWJHT (Samme som ''Hurtig speed''() Begå selvmord: SZCMAWO Hitman Våben Skill: NCSGDAG Biler er usynlige(Man kan se hjulene): XICWMD Gør dit Wanted Level lavere: ASNAEB Gør dit Wanted Level højere: OSRBLHH Du hopper højere med BMX'en: JHJOECW Maximum Muskler: JYSDSOD Maximum Respekt: OGXSDAG Maximum Sex Appeal(Tiltrækning af kvinder): EHIBXQS1 Følsom bilstyring(Drejer hurtigt): PGGOMOY 6 Stjerner Wanted Level: LJSPQK Slow Motion(Alting går langsommere): LIYOAAY Der kører kun sportsbiler i trafikken: GUSNHDE Solrigt vejr: ICIKPYH Hop højere: LFGMHAL Sindsyge folk: AJLOJYQY Kode:
Våben #1: LXGIWYL Våben #2: KJKSZPJ Våben #3: UZUMYMW Fuldt ammunition: WANRLTW Hitman Våben Skill: NCSGDAG Maximum Køretøjs Skill: VQIMAHA Slow Motion(Alting går langsommere): LIYOAAY Fast Motion(Alting går hurtigere): PPGWJHT Faster Gameplay(Alting går hurtigere): PPGWJHT Gør dit Wanted Level lavere: ASNAEB Gør dit Wanted Level højere: OSRBLHH 6 Stjerner Wanted Level: LJSPQK Intet Politi: AEZAKMI Sigt med et våben imens du kører bil:OUIQDMW Rekruter enhver der står i nærheden af dig (med 9mm): SJMAHPE Rekruter enhver der står i nærheden af dig (med Bazooka) ZSOXFSQ Koder der ændrer på folk: Sindsyge folk: AJLOJYQY Folk hader dig: BGLUAWML Folk har våben: FOOOXFT Alle folk er Elvis: ASBHGRB Koder der ændrer på vejret: Normalt vejr: AFZLLQLL Koder til at spawne køretøjer/andet: Spawn Faldskærm: AIYPWZQP Spawn en ''Stretch'': KRIJEBR Spawn en ''Rancher'': JQNTDMH Spawn en ''Bloodring Banger'': CQZIJMB Spawn en ''Hotring Racer 1'': PDNEJOH Spawn en ''Hotring Racer 2'': VPJTQWV Spawn en ''Trashmaster'': UBHYZHQ Spawn en ''Rhino'': AIWPRTON Spawn en ''Romero Hearse'': AQTBCODX Spawn en ''Caddy (Golfbil)'': RZHSUEW Spawn en ''Jet Pack'': YECGAA Spawn en ''Monster Truck'': AGBDLCID Spawn en ''Quadbike'': AKJJYGLC Spawn en ''Hydra'': JUMPJET Spawn en ''Stunt Plane'': URKQSRK Spawn en ''Hovercraft'': KGGGDKP Spawn en ''Dozer'': EEGCYXT Spawn en ''Hunter'': OHDUDE Spawn en ''Tanker'': AMOMHRR Trafik koder: Hop højere: LFGMHAL Du hopper højere med BMX'en: JHJOECW Alle lyskryds er grønne: ZEIIVG Der kører kun sportsbiler i trafikken: GUSNHDE Reduceret traffik: THGLOJ Taxi Opgradering: VKYPQCF ''Yakuza Mode''(Alle er den Japanske Mafia/Ninjaer, og kører i diskrete biler): IOJUFZN |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Forum Bossen
Ok skide godt Taizun...
Hmm ja lidt et problem de ikke er ens (har også folk der brokker sig nu og da over at nogle koder ikke virker - men umuligt for mig at teste når jeg ikke har spillene). Hvis nogle en dag får disse testet, vil vi MEGET gerne høre hvilke der faktisk virker og hvilke der ikke gør. Jeg opdaterer indekset med de nye der er fundet her ![]() Ok er nu opdateret her: Snydekoder Grand Theft Auto San Andreas (GTA) - PC og jeg henviser til denne tråd i forummet hvis folk har problemer.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 18-01-09 kl 16:10. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Jeg har spillet... men gider ikke til at installere den.... blev for kedligt tilsidst så jeg af installerede den for at få mere plads på min harddsik...
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]() Har du aldrig prøvet SA-MP? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
hmm.. nej...
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
Uuh du har gået glip af en hel del sjov og spas så
![]() Seriøst, SA-MP er så fedt det er helt vildt. Der findes alle mulige forskellige game modes i det. Du burde næsten prøve at installere dit GTA San Andreas igen, og hente SA-MP her SA-MP San Andreas Multiplayer mod for Grand Theft Auto (GTA SA) . Man må dog ikke opdatere sit San Andreas til en nyere version... Det skal være en frisk installation(Version 1.0), ellers virker det ikke. Synes vi går lidt Off-Topic ;D EDIT: Lidt info om SA-MP: Main Page - SA-MP Sidst redigeret af Taizun; 18-01-09 kl 17:13. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:33.

Har lige oversat dem til dansk for dig alligevel. - Taizun

【ツ】

Linear Mode