|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] GTA San Andreas - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#12 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Der er tusindvis af mods til alle GTA titler.. Til GTA San Andreas er der i nuværende stund 3232 mods. Et direkte link til GTA San Andreas Mods får du her: GTAGarage.com » All Mods Oppe i toppen af siden kan du selv vælge hvilken slags modificering det skal være(Bilmod, Våbenmod, Mod der ændrer hele spillet, etc) Derudover kan du også vælge at vise de mere populære mods, eller de meste downloadede mods, osv. Prøv dig frem. Jeg kan garantere at du finder noget af interesse ![]() PS: En anden gang behøver du ikke at skrive i en gammel tråd. Du kan blot sende mig en Besøgsbesked eller Privatbesked ![]()
|
|
| Skulderklap til Taizun af: | lundahl (12-08-09) |
|
|
#14 (permalink) |
|
Er ny på snyd.dk
![]() |
Hej, jeg er ny herinde på snyd, men spiller meget -GTA San Andreas..
Jeg har et problem i spillet, ved ikke om i kan hjælpe mig. Men på '' 2.'' ø hvor du køber din ''bil forretning'' og du skal ned på havnen og købe dem du mangler. Der står aldrig den bil jeg mangler, og hvis jeg jeg får dem jeg mangler, hvor skal jeg så kører dem hen? ![]() |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Ved at klikke på linket forneden, kan du se et kort der viser hvor bilerne skal afleveres: http://c2.img.v4.skyrock.net/c2c/gta...3775_small.jpg Og nedenfor kan du se et billede der viser hvordan kranen, skibet samt området omkring ser ud: http://static.wikigta.org/en/images/...portExport.jpg
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:33.

Linear Mode