|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Habbo
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#22 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
jeg har aldrig selv hacket nogen, selv ikke en account vis bruger og kode i Guild Wars som jeg stadigvæk kender. har kendt det i over 3 år og stadigvæk ikke hacket for jeg ved hvor dumt det er. det er virkelig noget som sætter sig fast i hovedet på en, at fjerne noget som andre har brugt tid på. skrækkeligt.. jeg er selv blevet hacket i Age of Empires og det var virkelig noget lort. jeg havde brugt mange mange timer på det og så var det bare væk, men efter 1 uge sagde hackeren til Ensemble Studios (skaberne bag AoE III) at han havde det dårligt med det og gav dem accounten tilbage og så fik jeg den så bagefter. jeg mødte ham 2 dage efter han tilståede og han undskyldte virkelig mange gange (selvom jeg sagde det var okay) det beviser bare hvor dum man skal være for at hacke. man skal virkelig være hjerteløs vis man ikke får det dårligt ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg spiller selv lidt habbo i ny og næ.
- Og please, ikke alt muligt med "Du bliver bannet for det", for habbo.dk's staff er så elendigt så man skulle tro det var løgn ... og selvom jeg gør, er der det der kaldes en "Unbanner" :P. 1337 ![]() Vi opfordr ikke til brud på Habbos regler. Jeg har valgt at fjerne en del af dit indlæg - Daniel. Sidst redigeret af † Daniel †; 21-03-09 kl 01:28. |
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Derfor er det eneste vi kan bidrage med, nemlig Tips og Tricks i spillet(Under de omstændigheder at de ikke overtræder habbo eller Snyd.dk's reglementer). Man kan ligeså godt vænne sig af med tanken om at snyde i et online spil, da det stort set ikke er muligt, eller også vil man i forsøget på at snyde(Ved hjælp af programmer, eller andet), bryde reglerne for brug af spillet/siden, hvilket Snyd.dk ikke kunne finde på at opfordre folk til.
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Forum Bossen
godt skrevet Taizun.
Jeg har lige oprettet habbo i indekset med kort beskrivelse af at vi ikke vil hjælpe med snyd i denne type af spil. (Multiplayer) Habbo - PC | Snydekoder, Cheats, Spilkoder - Snyd.dk Lukker her og fremover syntes jeg bare vi skal linke til denne kode når folk spørger efter habbo snyd.
| Skulderklap til SnydAdmin af: | Taizun (06-04-09) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:26.

(selvom jeg sagde det var okay) 

【ツ】
Linear Mode