Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Snydekoder > Jeg har en ny snydekode

Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk
Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til.

Habbo

Tråd låst

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 19-03-09, 19:42   #21 (permalink)
Aktiv Bruger

ferslevskole's Avatar

Medlem siden d.: Nov 2008
Sted: i danmark
ferslevskole har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Points: 1,795, Level: 24 Points: 1,795, Level: 24 Points: 1,795, Level: 24
Level up: 95% Level up: 95% Level up: 95%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Standard

og jeg hedder cester-pose

ferslevskole er offline  
Gammel 20-03-09, 12:23   #22 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

Citer:
Originalt skrevet af vikto Se Indlæg
Man synker så lavt hvis man hacker. Man synker helt ned til tyvene og røverne. Hvis man hacker mister man:
- Politiets hjælpende hånd
- Ens venners hjælpende hånd (nogle gange)
- Habbos hjælpende hånd.

Snyd og hack og du vil aldrig blive fri. Når du hacker låser du dig bag tremmer, i dit eget hoved og du kan aldrig låse op ved mindre du siger undskyld, eller giver tingene tilbage. (Nogle gange er det slet ikke nok) Jeg hackede engang og i sekundet efter jeg var logget ud af en fremmeds bruger fortrød jeg det og satte tingene tilbage. (Ingen opdagede at jeg havde hacket personen men jeg gav en extra ting fordi jeg syntes at jeg havde været enorm dum.
Rigtig god måde at fortælle det på!

jeg har aldrig selv hacket nogen, selv ikke en account vis bruger og kode i Guild Wars som jeg stadigvæk kender. har kendt det i over 3 år og stadigvæk ikke hacket for jeg ved hvor dumt det er. det er virkelig noget som sætter sig fast i hovedet på en, at fjerne noget som andre har brugt tid på. skrækkeligt..

jeg er selv blevet hacket i Age of Empires og det var virkelig noget lort. jeg havde brugt mange mange timer på det og så var det bare væk, men efter 1 uge sagde hackeren til Ensemble Studios (skaberne bag AoE III) at han havde det dårligt med det og gav dem accounten tilbage og så fik jeg den så bagefter. jeg mødte ham 2 dage efter han tilståede og han undskyldte virkelig mange gange (selvom jeg sagde det var okay)

det beviser bare hvor dum man skal være for at hacke. man skal virkelig være hjerteløs vis man ikke får det dårligt

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline  
Gammel 21-03-09, 00:22   #23 (permalink)
Senior Medlem

God of Cheating's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Aug 2008
Sted: NetBeans
Alder: 17
God of Cheating har en række fans
Points: 5,300, Level: 46 Points: 5,300, Level: 46 Points: 5,300, Level: 46
Level up: 75% Level up: 75% Level up: 75%
Send en besked via Skype™ til God of Cheating
Standard

Jeg spiller selv lidt habbo i ny og næ.

- Og please, ikke alt muligt med "Du bliver bannet for det", for habbo.dk's staff er så elendigt så man skulle tro det var løgn ... og selvom jeg gør, er der det der kaldes en "Unbanner" :P.

1337

Vi opfordr ikke til brud på Habbos regler. Jeg har valgt at fjerne en del af dit indlæg - Daniel.

Sidst redigeret af † Daniel †; 21-03-09 kl 01:28.
God of Cheating er offline  
Gammel 28-03-09, 19:10   #24 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Medlem siden d.: Mar 2009
IsoO har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Points: 897, Level: 15 Points: 897, Level: 15 Points: 897, Level: 15
Level up: 97% Level up: 97% Level up: 97%
Standard

altså hvis du skulle skaffe en snydekode så skal det være noget med at du kan skaffe gratis ting eller penge i selve spillet of ikke nogle tip som ikke kan bruges :S
IsoO er offline  
Gammel 28-03-09, 23:40   #25 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Citer:
Originalt skrevet af IsoO Se Indlæg
altså hvis du skulle skaffe en snydekode så skal det være noget med at du kan skaffe gratis ting eller penge i selve spillet of ikke nogle tip som ikke kan bruges :S
Hvis du havde læst alle indlægene, ville du have fundet ud af at situationen nu er sådan, at snydekoder til habbo ikke er en realitet.

Derfor er det eneste vi kan bidrage med, nemlig Tips og Tricks i spillet(Under de omstændigheder at de ikke overtræder habbo eller Snyd.dk's reglementer).

Man kan ligeså godt vænne sig af med tanken om at snyde i et online spil, da det stort set ikke er muligt, eller også vil man i forsøget på at snyde(Ved hjælp af programmer, eller andet), bryde reglerne for brug af spillet/siden, hvilket Snyd.dk ikke kunne finde på at opfordre folk til.

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline  
Skulderklap af 3 brugere til Taizun
Huma (06-04-09), SnydAdmin (28-03-09), utan (06-04-09)
Gammel 06-04-09, 12:23   #26 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

godt skrevet Taizun.
Jeg har lige oprettet habbo i indekset med kort beskrivelse af at vi ikke vil hjælpe med snyd i denne type af spil. (Multiplayer)
Habbo - PC | Snydekoder, Cheats, Spilkoder - Snyd.dk

Lukker her og fremover syntes jeg bare vi skal linke til denne kode når folk spørger efter habbo snyd.

SnydAdmin er offline  
Skulderklap til SnydAdmin af:
Taizun (06-04-09)
Tråd låst

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:26.