|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] Bubble Struggle 1 - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
Hej jeg har spillet mig op i bubble struggle 1, og jeg har koderne til alle banerne.
1 Spiller: bane 1 : ourcon bane 2 : scienc bane 3 : eshoul bane 4 : dbeour bane 5 : onlygu bane 6 : idebec bane 7 : auseno bane 8 : bodyme bane 9 : ntione bane 10 : srealp bane 11 : roblem bane 12 : sbcau bane 13 : sewhen bane 14 : people bane 15 : solvet bane 16 : henthe bane 17 : ydonts bane 18 : eethem bane 19 : anymor bane 20 : eyouha bane 21 : efinis bane 22 : shedit 2 Spillere: bane 1 : playin bane 2 : ginpai bane 3 : rsisgo bane 4 : odeven bane 5 : comput bane 6 : ergame bane 7 : snowyo bane 8 : uthaty bane 9 : ouhave bane 10 : finish bane 11 : editpl bane 12 : easego bane 13 : outand bane 14 : playca bane 15 : tchsom bane 16 : efresh bane 17 : airbot bane 18 : hofcom bane 19 : mon!!! bane 20 : dropit bane 21 : alread bane 22 : ynowok Værsegod. SES Sidst redigeret af † Daniel †; 11-01-09 kl 10:32. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
lol har du klaret alle
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Den er allerede i snyd.dk's database
![]() Bubble struggle 1 – PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Sidst redigeret af SnydAdmin; 20-03-10 kl 05:14. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay, her er der en forklaring
Gå ind på BubBle StrUGgle - old Bubble Trouble Tryk på level code Skriv koden til den bane du vil til fx "shedit" Klar første bane Så kommer du til den bane du har bedt om Værsgo' ![]() |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
kan huske hvor sjovt at det var at spille det. I gamle tider var det et populært spil
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| bubble, struggle |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:20.

Linear Mode