|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
peggle
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Dec 2008
![]()
|
Snydekoder til Peggle
1:start Peggle Deluxe 2:tryk Quick Play 3:start en bane 4:husk du skal bare skrive det ikke trykke ½ eller ~ permanente flippers: kathy hat oven på bolden: steve (den har ikke nogen effekt) speed game up: scott og hold højre klik inde zoom: afbryder zoom når du har extreme fever shanon: gør baggrunden sort håber de virker xD....................... |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Konsol???
![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er ikke nogen konsol
![]() Som han skrev, så skal man bare skrive det når man er inde i spillet(I Quick Play). Har dog et spørgsmål til en af koderne: speed game up: scott og hold højre klik inde Ifølge min erfaring med Peggle spillet, kan man ligemeget hvad, holde højreklik inde for at få spillet til at gå hurtigere... Jeg har aldrig benyttet en kode for at gøre det. Så hvad er effekten helt præcis af denne kode? ![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
jo det er til pc
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
LOL KAN MAN DET? fedt!
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:13.

xD.......................

har gennemført det på en vens Ipod.. Vil derfor også tro det findes til Mac 
Linear Mode