|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Advarsel til Xbox 360 Brugere(Omkring Snydekoder)
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I visse spil på Xbox 360 vil det ikke være muligt at få Achievements og dets points når man først har brugt en kode(Eller en bestemt kode).
Et eksempel er: I GTA4 er der omkring 20 koder. Næsten hver kode har en bestemt achievement tilknyttet til sig. Det vil sige, hvis du taster en bestemt kode, bliver 1-2 bestemte achievements umulige at få. Man kan dog lade være med at gemme sit spil, for senere at kunne opnå visse achievements der normalt ikke ville have været tilgængelige. Grunden til at jeg skriver det i denne sektion, er fordi at jeg lige fandt det som det mest oplagte sted, da det er her de fleste snydekoder bliver sat ind. Derfor, vær varsom med at bruge snydekoder på Xbox 360 hvis du er interesseret i at få achievement points ud af spillene. Sidst redigeret af Taizun; 24-12-08 kl 16:24. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Har gjort den til opslag, dette er en vigtig information samt den så heller ikke forsvinder i mængden.
![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]() For at det ikke skal være løgn, så skrev jeg til SnydAdmin, om han ikke kunne gøre det til et opslag for mig, men du kom ham da godt i forkøbet må man sige ;D |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator & Skribent
Citer:
![]()
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
hva gør man vis ens spil auto-gemmer?
![]() og ja huma. man kan side og genneglukke hvem der er online og så lige pludselig er der en besked fra dig :P
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Moderator & Skribent
Så er det nok bare ærgerligt.. slå den fra.
![]() Citer:
![]()
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Men ja, oftest kan du slå auto-save fra i options .Ellers må man jo holde sig langt væk fra snydekoder .Sidst redigeret af † Daniel †; 17-03-09 kl 20:15. |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:37.

.
Linear Mode