|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Trackmania Nations PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Dec 2008
![]()
|
Kan du ikke finde snydekoder er det ikke sikkert at der findes nogle. Men istedet kan det være, at der findes trainere.
Trackmania er et af de spil hvor du kan få en trainer. start med at gå en på google og søg på: "trackmania Trainer". der komme så nogle forskelegi links til sider hvor du kan downloade en trainer (jeg tog min fra GamersHell.com). Her er så en guide til hvordan traineren virker. Der står bla.: Citat: Hotkeys as Following: F1 - Always Win Races F2 - Unlimited Copper F5 - Back to Normal Altså, når man er inde i spillet kan man trykke F1 får at vinde alle baner, F2 får at få uendelig penge og F5 får at gå tilbage til almindeligt spil. Prøv at start traineren. Det vil den ikke! Den siger at spillet først selv skal være startet. Det er ikke unormalt. Altså nogle trainere skal startes før, og nogle efter man har startet spillet. Så start trackmania, når du er der inde tryk: "Windows-tasten + D". Windows-tasten er knappen i mellem Ctrl og alt nede til venstre på tasteturet. Start så traineren, og gå ind i spillet igen. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| sjovt bilspil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:12.

Det er da nok det bedste tip jeg nogen sinde har fået tusind TAAAk

Linear Mode