|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Snyd til 3D pinball og 7 kabale
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Her er få snydekoder til to af microsofts gamle spil 3D pinball: Styr bolden med musen: vent på at spillet siger afventer affyring i nederste boks til højre derefter skal du skrive hidden test Mellemrum skal være der ![]() Tryk H, så kommer resultat boksen op, hvor du har fået 1.000.000.000. point tryk ok og den score vil blive gemt 7 Kabale: afslut spillet hurtigt: når du ikke kan komme videre i 7 kabale skal du bare trykke Alt+Shift+2 Så stopper spillet (så vinder du) Håber der er nogle der kan bruge disse koder ![]() ![]() ![]() EDIT: Har prøvet dem, så jeg kan sige de virker til Windows xp, men jeg ved ikke med feks. vista, men det tror jeg da ![]() .)
Sidst redigeret af SnydAdmin; 19-03-10 kl 00:45. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
hva skal man med 7 kabale koden? lol ligesom the julekalender.. der er intet som at vinde i kabale.. lol xD
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
Tror også jeg har en til 3D pinball-- Skriv Bmax mens du er under spillet. men jeg er ik 100% sikker om det var Bmax tror det var det
Det er lige meget med skrift størelsen bare bmax
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
LOL den der 7-kabale kode. hvor dårligt...
hey mener da også der er koder til minestyger 2 sek. DEN SKAL I SE!!! OG DEN VIRKER (ved ikke om den virker) jeg ved at den øverste virker
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:12.

Linear Mode