|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Far Cry 2 - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Snydekoder til FPS-spillet Far Cry 2 til PC. Oversat til dansk.
Beskrivelse: Kør igennem Afrikas landskab, find diamanter og dræb alt hvad der nærmer sig dit sigte. Køb af nye våben, ammunition, fartøjer er en særdeles god idé i dette storslået FPS-spil. Snydekoder Gå til følgende mappe C\D:\Program Files\Ubisoft\Far Cry 2\bin. Højreklik på Far Cry2-ikonet og tryk på Opret genvej. Højreklik på den nye genvej og tryk dernæst på Egenskaber. Tilføj en eller flere af følgende, for at aktivere den givne kode. -GameProfile_UnlimitedReliability 1 - våben går aldrig i baglås. -GameProfile_UnlimitedAmmo 1 - ubegrænset ammunition. -GameProfile_GodMode 1 - udødelighed. Ovenstående kan sagtens kombineres. Eksempel: "C:\Program Files\Ubisoft\Far Cry 2\bin\FarCry2.exe" -GameProfile_GodMode 1 -GameProfile_UnlimitedReliability 1 -GameProfile_UnlimitedAmmo 1 |
|
|
|
| Skulderklap til † Daniel † af: | SnydAdmin (29-03-09) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak Daniel.. Den er lagt i indekset
![]() Snydekoder Far Cry 2 - PC - Koder, Cheats, Walkthroughs, Tips & Tricks
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
kan man godt klare spillet med snyde koderne? (altså gemme osv)
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har desværre ikke prøvet at gemme spillet med snydekoder sat til, da jeg normalt ikke benytter mig af snydekoder, før spillet er gennemført. Men jeg kan da ikke se, hvorfor man skulle ku' gemme, når snyd er på
.Men koderne er testet - og virker! |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
det ved jeg heller ik, men sådan er det vidst i nogen spil xD
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:06.

- moderator siden september 2008.

【ツ】
Linear Mode