|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Ideer til at finde Snydekoder
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() |
Jeg ved godt at det her ikke er en kode men jeg er løbet tør for ideer til at finde koder til et eller andet spil men jeg kan nemt skaffe snydekoder så skriv bare et navn på et spil og er det til ps2 , pc o.s.v. og så skal jeg nok skaffe snyde koderne til spillet
![]() Sidst redigeret af SnydAdmin; 14-04-09 kl 17:09. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lyder lækkert
. Du kan starte her Snydekode ønskeliste. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() |
Citer:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
For at få et langt bedre resultat bedes du oprette et nyt emne i denne sektion: Jeg søger en snydekode - Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil I emnet bedes du skrive hvilket spil det helt præcist er du søger en kode til(GTA, GTA2, GTA 3, GTA Vice City, osv), og hvilken platform det er til(I dette tilfælde, er det PS2, som du skriver). Derudover kan du også tjekke vores snyde indeks igennem, efter din kode, lige her: Snydekoder til PS2 - Playstation 2 Vi har mange snydekoder og tips Og forresten, velkommen til Snyd.dk ![]()
|
|
| Skulderklap til Taizun af: | SnydAdmin (14-04-09) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:05.

:

Linear Mode