|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
G.T.A. san andreas - PS2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Dec 2008
![]()
|
firehjulet crosser
venstre venstre ned ned op op firkant bolle trekant r1 r2 superman firekant ned l2 op l1 bolle op krus venstre lækkre biler op l1 r1 op højere op krus l2 krus l1 udødledlighed ned krus højere venstre højere r1 højere ned op trekant og de dur Sidst redigeret af † Daniel †; 21-12-08 kl 10:02. |
|||||||||||
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hehe "bolle" xD
kender du kun de 5? jeg har haft 3 A4 ark med snydekoder til San Andreas på et tidspunkt, desværre splidte jeg drikkevarer og mad på dem så det var svært at se koderne, og kom vidst også til at smide dem væk ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:03.

s den med den der bil så stort som et højhus hver gang jeg trykker på trekant så går han ud af bilen
Linear Mode