|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Sly 2: Band of Thieves - PS2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og hvor er de så?? samt Konsol????
![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
|
---------> time rush: Tryk på start og derefter indtaste: Ned,ned,op,ned,højre,venstre. Time haste vil være tilgængelig når du trykker på vælg. <---------Genstart aktuelle episode:tryk på start venstre R1 op ned op venstre Videre til episode 1:start ned R1 venstre højre R1 ned Videre til episode2: start R1 venstre højre R1 venstre Videre til episode 3: start op venstre højre venstre ned op Videre til episode 6: start ned op R1 R1 venstre ned Videre til episode 7: start venstre venstre ned ned R1 videre til episode 8: start ned op venstre venstre R1 højre Lås op tutorial:start højre venstre op op op R1 Tom gadet: start venstre venstre ned højre venstre højre. HÅBER AT I KAN BRUGE DET ![]() ![]() ![]() Super, jeg flytter lige tråden herind - Daniel.Sidst redigeret af † Daniel †; 14-11-08 kl 17:14. |
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mange tak mormor. Koderne er gode og kan sagtens bruges på siden her
![]() Har bekræftet koderne og indsat dem i indekset Snydekoder Sly 2: Band of Thieves - PS2 - Koder, Cheats, Walkthroughs, Tips & Tricks
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:56.

hej jeg har fundet et par stykker af snydekoder til sly 2

【ツ】
Linear Mode