|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Arx Fatalis - Xbox
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Snydekoder til RPG-spillet Arx Fatalis til Xbox. Oversat til dansk.
Beskrivelse: Tilegn dig skillpoints til din karakter, øg dine levels og løs svære gåder. Snydekoder Slå arcade magier fra, hold X inde og kast følgende magier, for at aktivere nedenstående koder. Store hoveder - Mega, Rhaa, Mega, Rhaa, Mega, Rhaa Ild-bue - Spacium, Aam, Mega, Spacium, Aam, Mega Niveau 0 karakter, ingen runer og skillpoints - Nhi, Nhi, Nhi, Nhi, Nhi, Vitae Niveau 10 karakter med 30 statpoints og 200 skillpoints - Mega, Mega, Mega, Mega, Mega, Vitae Kraftsværd - Mega, Aam, Rhaa, Rhaa, Rhaa, Rhaa Vis kort - Nhi, Rhaa, Aam, Nhi, Rhaa, Aam Tilkald stærk kriger - Mega, Mega, Mega, Aam, Vitae, Tera Ubegrænset liv - Mega, Mega, Mega, Mega, Mega, Kaom Wall Collisions slået fra - Mega, Tera, Mega, Tera ![]() Jeg har desværre ingen anelse om, hvor koderne skal indtastes. Mit umiddelbare bud ville være i spillet (in-game). Sidst redigeret af † Daniel †; 29-09-08 kl 17:16. |
|
|
|
| Skulderklap til † Daniel † af: | SnydAdmin (29-03-09) |
|
|
#2 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kunne jo tænkes, at det skulle gøres i en snydemenu, hovedmenu eller noget andet - jeg har ingen anelse!
Som sagt, gætter jeg på, at de skal indtastes in-game eftersom man skal kaste bestemte magier i en bestemt rækkefølge.Sidst redigeret af † Daniel †; 29-09-08 kl 16:39. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dejligt nok at se koder til Xbox også
Er indsat: Snydekoder Arx Fatalis - Xbox - Koder, Cheats, Walkthroughs, Tips & Tricks
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:48.

- moderator siden september 2008.

【ツ】
Linear Mode