|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Max Payne (2) - PC
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Snydekoder til 3. persons skydespillet Max Payne til PC. Oversat til dansk.
Beskrivelse: Skyd dig igennem flokken af fjender og brug samtidig slowmotion effekter på de rigtig tidspunkter, for ikke at blive ramt. Snydekoder Start spillet med -developer kommandoen. For at gøre dette, skal du under egenskaber i Max Payne genvejen (højreklik på Max Payne ikonet og tryk egenskaber), udskifte tekstlinjen med "Target: "C:\Program Files\Max Payne\maxpayne.exe -developer". Tryk dernæst OK. Imens du spiller, tryk F12 for at frembringe konsollen. Indtast følgende koder: Udødelighed - god Dødelig - mortal Alle våben - getallweapons Ubegrænset ammunition - getinfiniteammo Debug mode - coder Flyv igennem alt - noclip Flyv ikke igennem alt - noclip_off Viser framerate - showfps Fyld bullet time meter op - getbullettime Baseball bat - getbaseballbat Baretta med fuld ammunition - getberetta Dual Berettas med fuld ammunition - getdualberetta Sawed off shotgun med fuld ammunition - getsawedshotgun Pump action shotgun med fuld ammunition - getpumpshotgun Desert Eagle med fuld ammunition - getdeserteagle Ingram med fuld ammunition - getingram Dual Ingrams med fuld ammunition - getdualingram TMP5 med fuld ammunition - getmp5 Colt Commando med fuld ammunition - getcoltcommando Jackhammer med fuld ammunition - getjackhammer M-79 med fuld ammunition - getm79 Sniper rifle med fuld ammunition- getsniper Molotov cocktail - getmolotov Grenade - getgrenade Smertedræbende - getpainkillers Liv - gethealth Tilføj liv - c_addhealth[nummer] Bestem højde når du hopper - jump[nummer] Krænket gå gang - setwoundedstate Normal gå gang - setnormalstate ![]() Sidst redigeret af † Daniel †; 27-09-08 kl 12:52. |
|
|
|
| Skulderklap til † Daniel † af: | SnydAdmin (29-03-09) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
smukt Daniel. Har lagt den i indekset:
Max Payne & Max Payne 2 – PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 17-03-10 kl 11:54. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Guest
|
Citer:
Hey alle.. Jeg er ny bruger herinde og er i gang med max payne 2 .. kunne godt tænke mig at prøve nogle af de snyde koder der er blevet lagt ind men jeg har nogle problemer når jeg prøver at indtaste det i siger, man skal skrive.. Når jeg højre klikker på ikonet og går ind under genvej og skriver det med "develope" siger den der er fejl og den fil stien ikk er angivet korrekt.... Der er to muligheder for mig, enten under noget der heder "Destination" udefra det står der "C:\Program Files\Rockstar Games\Max Payne 2\MaxPayne2.exe" eller i den anden som hedder "Start i:" "C:\Program Files\Rockstar Games\Max Payne 2" .... har prøver ved dem begge Hvad gør jeg forkert !! |
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv med "C:\Program Files\Rockstar Games\Max Payne 2\MaxPayne2.exe" -developer og/eller C:\Program Files\Rockstar Games\Max Payne 2" -developer. Altså hvor anførselstegnene er sat ved C:/ og .exe. Bare kopier ovenstående, såfremt du ikke kan/gider skrive det
.Sidst redigeret af † Daniel †; 10-12-08 kl 06:48. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:28.

- moderator siden september 2008.

【ツ】

Linear Mode