|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Call fo Duty: Modern Warfare - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Snydekoder til FPS-spillet Call fo Duty: Modern Warfare til PC. Oversat til dansk.
Beskrivelse: Endnu et spil i den efterhånden meget populære og legendariske serie, Call of Duty. Nye misioner venter på at blive klaret, fjender på at blive skudt og baser på at blive overtaget eller bombarderet. Begiv dig ud i den super realistiske skudzone spillet byder dig, og vend ikke øjnene væk fra skærmen. Et kanont gennemtænkt FPS-spil, der er publiceret af Activision, og som virkelig leverer et perfekt gameplay, der viser nutidens krigsslag. Snydekoder Demoversion: Slå konsollen til fra spillets in-game option. Tryk ~ for at frembringe konsollen. Skriv seta thereisacow "1337" og tryk ENTER. Skriv spdevmap bog_a og tryk ENTER. Dette vil starte demo-versionen med snyd aktiveret. Fuldversion: Slå konsollen til fra spillets in-game option. Tryk ~ for at frembringe konsollen. Skriv seta thereisacow "1337" og tryk ENTER. Skriv spdevmap bog_a og tryk ENTER. Gå dernæst ud af banen og start eller indlæs en ny. Dette vil aktivere snydefunktionen i fuldversionen af spillet. Indtast følgende snydekoder. give all - Adgang til alle våben. god - Udødelighed noclip - Flyv igennem alt notarget - Fjender ignorerer dig give ammo - Fuld ammunition jump_height # - Bestem tyngdekraft = 39 timescale # - Bestem timescale = 1.00 cg_LaserForceOn 1 - Tilføjer lasersigte til alle våben demigod - Udødelighed men skærmen ryster stadig ufo - Flyv r_fullbright - Nemmere at se ting cg_drawGun - Fjerner dit våben cg_fov - Zoom ind med et hvilket som helst våben player_sprint - Bestem spillerens løbehastighed kill - Selvmord cg_laserlight 1 - Bestem lyset fra laseren take ammo - Fjerner din ammunition take all - Fjerner alle dine våben og health ![]() Sidst redigeret af † Daniel †; 07-09-08 kl 12:34. |
|
|
|
| Skulderklap til † Daniel † af: | SnydAdmin (29-03-09) |
|
|
#8 (permalink) | |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]()
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Alle koder der sendes til forummet VIL blive tilføjet. Folk finder dog stadig frem til jeres koder herinde i forummet via søgemaskinerne så vi er stadig dækket godt ind. Mit drømme scenarie ville også være som jeres at jeg kunne få de koder langt ind med det samme, men skaf mig lige nogle flere timer i døgnet ![]()
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator & Skribent
Citer:
![]() ![]() ![]()
|
|
|
![]() |
| Tags |
| cod |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:41.

- moderator siden september 2008.

.
【ツ】

Linear Mode