|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Bus & Cable Car Simulator save game
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Har lavet et savegame med alle køretøjer unlocked.
Den skal gemmes i: C:\Users\(dit brugernavn)\Documents\BusCableCarSimulator Enjoy! Ved ikke om man må poste save games eller kun koder, men i hvert fald er den her: http://ijonas.net/download/Autosave.sav HVIS DU HAR PROBLEMER MED AT DOWNLOADE SKAL DU GØRE FØLGENE: Hvis du har Chrome skal du højre klikke på linket og klikker "Gem link som" eller du skal bruge en download manger. Jeg anbefaler Free Download Manager - absolutely free download accelerator and manager . Det er gratis og virus frit. I download manageren finder du hvor du kan tilføje et download. Kan for det meste findes på "forsiden" af programmet, med en + der indikere du kan tilføje et download. Det klikker du, og indtaster linket med downloadet. Sidst redigeret af iJonas; 19-10-11 kl 16:49. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Nice!
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2011
![]()
|
Citer:
nice du har lavet et save game med alt unlocked har bare et problem jeg kan ikke downloade den hvad gør jeg![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
Hvis du har Chrome skal du højre klikke på linket og klikker "Gem link som" eller du skal bruge en download manger. Jeg anbefaler Free Download Manager - absolutely free download accelerator and manager . Det er gratis og virus frit. I download manageren finder du hvor du kan tilføje et download. Kan for det meste findes på "forsiden" af programmet, med en + der indikere du kan tilføje et download. Det klikker du, og indtaster linket med downloadet. Håver det hjalp Skriv endelig igen hvis du har brug for hjælp! |
|
|
|
|
| Skulderklap til iJonas af: | xjud3 (26-10-11) |
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2011
![]()
|
hehe ok men jeg har et problem
når jeg tar imod et job så er det først lang tid efter at jeg har taget jobet at jeg faktisk skal afsted men jeg kan ikke trykke time travel når jeg er inde i bussen og hvorfor er tiderne så lang tid efter at jeg har taget jobet:P hvis du forstår![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:34.

nice du har lavet et save game med alt unlocked har bare et problem
jeg kan ikke downloade den

Linear Mode