|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Oblivion PC (Opdatering) af Koder
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey! Blackjack her med nogle flere koder til Indekset for Oblivion - Elder Scrolls IV.
(Jeg har selv testet disse Koder, og de virker fint.) Under spillet, Klik ''~'' for at åbne konsollen, og derefter indtast koderne: Kill - Imens konsollen er fremme - Klik på en NPC og indtast dette for at dræbe ham/hende med det samme. player.additem 0000000F (Beløb) - Giver dig guld af det beløb du ville have - Udskift ''Beløb'' ud med hvor meget guld du ville have (Uden parentes! '()') - F.eks. 'player.additem 0000000F 1000000' Modpcs Skill 100 - Giver dig 100 points i det skill du vælger. Udskift 'Skill' ud med B.la, Blade, Blunt, Sneak, Block. Player.setlevel 1 . Udskifter din Karakters level - (Udskift '1' med den level du ville have - 1-255) (skal lige siges at denne kode ikke ville ændre på dine Stats) advlevel - Giver dig én level op. (kan bruges de antal gange man ville) ShowClassMenu - lader dig ændre din class under spillet. ShowBirthsignMenu - Lader dig ændre dit Birthsign under spillet. SexChange - Lader dig ændre dit køn. player.payfine - Fjerner din Bounty. resurrect - Imens konsollen er fremme - Klik på en død NPC og indtast dette for at genoplive ham/hende. SetCrimeGold 2000 - Imens konsollen er fremme - Klik på en NPC og indtast dette, som ville give den NPC du klikkede på en bounty på det beløb du har sat ham for - Dette ville lade nærgående Vagter angribe NPC'en. (Udskift '2000' ud med det beløb af Bounty du ville give) player.kill - Selvmord ShowSpellMaking - Lader dig lave din egen Spell (hvilket koster gold)
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Haha. Sjovt tidspunkt du kom op med disse
Sad nemlig hjemme hos min far og spillede Oblivion her igår(Det eneste spil jeg har hans PC kan køre :P) og fik sådan lyst til at fortsætte da jeg kom hjem (Altså starte en ny save og bare klare hele lortet én gang til) Disse koder skal nok gøre godt Thumbs up. <3
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:33.

Sad nemlig hjemme hos min far og spillede Oblivion her igår(Det eneste spil jeg har hans PC kan køre :P) og fik sådan lyst til at fortsætte da jeg kom hjem (Altså starte en ny save og bare klare hele lortet én gang til) 

Linear Mode