Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Snydekoder > Jeg har en ny snydekode
Bekendtgørelser

Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk
Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til.

Sådan får du dine snydekoder med i snyd.dk indekset

Tråd låst

LinkBack Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 18-08-08, 02:22   #1 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

17 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard Sådan får du dine snydekoder med i snyd.dk indekset

For at gøre det nogenlunde overkommeligt at få lagt nogle af jeres gode snydekoder ud i indekset, vil jeg lige påpege nogle tips og hints til hvordan en optimal snydekode tager sig ud.

Derved sparer i mig for en masse arbejde i at skulle ud og undersøge nærmere om de enkelte spil inden jeg kan oprette dem i indekset.
  1. Snydekoden er oversat til dansk. Ved brug af Google Translate bør du tilrette koderne, så de er letforståelige for alle.
  2. Marker tydeligt hvilken konsol spillet er til og genre. Lav eventuelt en kort beskrivelse, hvor du i korte træk fortæller hvad spillet reelt handler om.
  3. Fortæl nøje i detaljer hvordan dine snydekoder (evt. konsol) aktiveres, en bestemt tast, redigering af filer eller lignende.
  4. Hvis du har et billede af fx. cover af spillet, er det kun en bonus. Mht. billedets opløsning, retter jeg til.
  5. Opret din snydekode i forummet her, og jeg vil derefter gå dem igennem.
Eksempel på nogle gode koder vores brugere har tilmeldt, kan du se her:

Sidst redigeret af SnydAdmin; 01-08-09 kl 15:26.
SnydAdmin er offline  
Skulderklap af 7 brugere til SnydAdmin
Blackjack (12-03-11), fitelihut (17-01-11), lundahl (27-04-10), muggi19 (21-06-11), simon.snyd (12-10-09), Taizun (26-04-10), wayne (03-03-11)
Tråd låst

Tags
tilføj snydekode

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:40.