|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Css Aimbot By LORDxP
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2010
![]()
|
Hey drenge tænkte på at nogle af jer måske spillede css sååå her er noget Aimbot til jer derude :P man som sagt pas på i ikk bliver fanget og bliver VAC-Banned i kan downloade det her nede under klik på linket til megaupload :
[LINK SLETTET] Nu når jeg tænker over det er det nok svært at få det igang vis man ik kender det men well listen og find ud af det. ps i skal ha WinRAR før i kan køre det men whatever føst dubbel klikker i på projecktet så skal i skrive en kode, koden er [SLETTET] <-- i kan finde mere cs/css snyd der på den hjemme side os noget fra mig af (; men efter i har skrevet koden vælger i den 4 nederste box ps HUSK i skal have source tænt når i har gioret det venter i ca 5-10sec så åbens der en internet hjemme side hvor man kan se en film om hvordan det bruges ( behøves ikk at se den ) i lukker den efter og begynder bare med at spille GL. Sidst redigeret af Taizun; 16-10-10 kl 16:18. |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du kender reglerne for snyd er der ingen multiplayer hacks eller "AIMBOTS" der må blive posted her.
Snyd reglerne Cheats kun for singleplayer al post af MP hacks kan medføre ban fra snyd.dk Ved det fordi jeg selv prøvede at spørge efter en aimbot efter advarslen vidste jeg det var forkert og forstod kenceptet snyd.dk og hvorfor der kun var cheats til singleplayer. Så spørgesmålet er om du kun er her for shit n giggles eller fordi du har problemer med elektronik relaterede ting. Andmeldt dig Pga Post af MP hacks og post af virus Sidst redigeret af @nugat@; 16-10-10 kl 14:13. |
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
LORD, som nugat allerede har nævnt, er uddeling af hacks/cheats til multiplayer spil ikke tilladt her.
Overtræder du denne regel endnu en gang, bannes du permanent fra Snyd.dk.
![]() |
| Tags |
| aaaaaaa |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:25.

Linear Mode