|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
just cause 2 snydekoder PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej jeg tror ikke at der er nogen rigtige snydekoder til spillet men bare rolig dem til pc kan sagtens få nogen se her
du skal gå ind på: Just Cause 2 Mods og downloade de mods du ville have så skal du lave en mappe der heder dropzone og så setter du dem bare der ind ![]() jeg har nogen rigtige fede mods til nogen seje fly .husk at registrere dig så du kan downloade flere. C:\Programmer\steam\steamapps\common\just cause 2 og så laver du bare en mappe ved navn: dropzone så skal der spilles just cause 2 anbefalede mods: God mode (du kan ikke dø) Everything Unlocked & Available Though the Black Market (du kan få alle maskiner hvad black market) Increased Grapple Range & Speed (dit rap bliver mega langt) Unlimited Ammo (du kan ikke løbe tør for skud) det var de mest anbefalede mods ![]() admin vis der er noget ulovligt ved det her så sig lige til men det tror jeg ikke fordi at det er jo ikke online. Sidst redigeret af MAXIMUM; 17-05-10 kl 18:39. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:19.

Linear Mode