|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 (ps2)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
NOTE: den virker også til wii
Synes selv at den er lidt ringe (har lånt spillet fra mit bibliotek) og der er ingen training prøve ligesom i budokai 3 såh... Åben karakterne: Android #08 - Slå "Kindhearted Android" I "What If Saga" Arale - Slå "Dream Match" i "What If Saga" Babidi - Slå "Farewell to The Proud Warrior" i "Majin Buu Saga" Cyborg General Tao - vind i "the Otherworld Tournament" (ved level 2) Devilman - slå "Unexpected Messiah" i "What If Saga" Dr. Wheelo - slå "Dr. Wheelo" i "Special Saga" Fasha - vind i "the Yamcha Game Tournament" (ved level 3) General Blue - slå "Penguin Village" i "Dragon Ball Saga" Future Gohan - Green Shenron's wish (der skal du ønske dig karakteren) Kid Chi-Chi - Red Shenron's wish (der skal du ønske dig karakteren) Kid Goku (GT) - slå "Undead Monster" i "Dragon Ball GT Saga" King Cold - vind i "the Cell Games" (ved level 3) King Piccolo - slå "Goku's Revenge" i "Dragon Ball Saga" King Vegeta - slå "Galaxy Battle" i "What If Saga" Nail - slå "Super Saiyan!?" i "Frieza Saga" Nuova Shenron - slå "6000 Degrees! Solar Warrior!" Pilaf Machine - vind i "the Martial Arts Big World Tournament" (ved level 2) Spopovich - vind i "the World Tournament" (ved level 3) Tambourine - slå "Goku's Revenge" i "Dragon Ball Saga" Åben: baner Desert (Daytime) - Green Shenron's wish (der skal du ønske dig banen) Desert (Evening) - vind i "the Yamcha Game Tournament" ved level 2 Desert (Night) - vind i "the Cell Games" ved level 2 Hell (Janemba's stage) - slå "Janemba" i "Special Saga" King's Castle - Red Shenron's wish (der skal du ønske dig banen) Mount Paozu (Grandpa Gohan's house) - Green Shenron's wish (der skal du ønske dig banen) Muscle Tower (Red Ribbon's Tower) - slå "Decisive Battle at Holy Palace" i "Dragon Ball Saga" Penguin Village - Red Shenron's wish (der skal du ønske dig banen)
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 05-08-08 kl 17:41. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til themaster af: | SnydAdmin (29-03-09) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad mener du med Trænings prøve?
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
altså med at en fortæller hvad man skal gøre også skal man gøre det endtil den siger det er rigtigt.
men i tenkaichi 3 står der bare hvordan man gør de forskellige ting man får det ikke prøvet i træningen
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lækkert.. har tilmeldt den Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 - PS2 / Wii | Snyd.dk Snydekoder
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 11-04-09 kl 21:51. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:18.

【ツ】

Linear Mode