|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Super mario Bros. - Wii (Virtual Console)
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
![]() Her nogle koder og hints til det gode gamle mario spil (BEMÆRK KODERNE ER KUN TIL WII VERSION DEN KAN KØBES I WII SHOP CHANNEL) - Når du får gameover og tænker "Jeg gider ikk til at starte forfra!" Så hold 1 nede hele tiden og så tryk på 1 player ( Du skal stadig holde 1 nede) også Starter du fra den verden du var i! (ikke Banen og verden KUN verden) også må du spille den igen. -Der er et temmelig almindeligt kendt hemmelighed. Hvis du rører ved flagstangen på alle niveauer med enten 1, 3 eller 6 sekunder tilbage i timeren, vil du få mængden af fyrværkeri. For eksempel, hvis du rører ved flagstangen med 126 sekunder tilbage på den tid, vil du få seks fyrværkeri! -I Verden 1-2 kan du komme hen til Warp zone! Det er enkelt se video jeg kan ikke forklare det Det var det hele, håber det kommer i snyd indekset! ![]()
Sidst redigeret af quake112; 27-03-10 kl 21:31. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:09.

Linear Mode