|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] Dragonball z Budokai 3 -Ps2- Koder
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej jeg har nogle koder til de hemmelige character i Dbz B3
![]() når du har fuldført dragon universe med alle character'ne, kan du gå ind i Dragon arena på hovet menuen. gå ind på ''1P Vs Com'' og derefter vælg din spiller. så når du ser alle dine modstandere klikker du L1 eller L2 kan ik'' huske det helt. så klikker du start efter at have klikket L1/L2 og skriver koderne ind Trunks med langt hår- DoumoS umimas enOmat aseshi mashit a goku med Glorie- JaanaM inna-! Shinda raMata Aouna- ! King piccolo- Gahaha Saikou da!!!- Saikou nokibu nda!!! De er testet ![]() ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
| Skulderklap til Blackjack af: | † Daniel † (21-01-10) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spiltitlen var allerede i indekset - koderne var ikke.
Dragon Ball Z: Budokai 3 – PS2 | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Hiv lige fat i mig hvis det viser sig at være 2 forskellige spil. Har absolut ingen viden om Dragonball. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:16.

Linear Mode