|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] Mercenaries 2 World in flames -Ps2-
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har nogle nye koder til Mercenaries 2 World in Flames til ps2.
gå ind i Faction menu'en (altså klik Select så kan du se for oven en over skrift. klik ,R2,L2 for at finde den. altså den menu hvor man kan se ens reputation med alle de andre -clans/lande-) nå ehmm så skriver du bare koderne ind der. du ville høre en lyd hvis den er skrevet korrekt, og hvis du fejler skal du forlade menuen og gå tilbage igen. Og når du starter en mission, altså en rigtig mission eller har fuldført den, så skal koderne skrives ind igen. uendelig ammo- Højre, Venstre, Højre, Højre, Venstre, Højre, Venstre, Venstre. udødelighed- Op, Ned, Op, Ned, Venstre, Højre, Venstre, Højre. reset alle Clans/lande til neutral- Op, Op, Op, Op, Ned, Ned, Højre, Venstre. fuld Fuel- Højre, Ned, Venstre, Op, Højre, Ned, Venstre, Op Og de virker! de er 100% testet. (af mig)
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til Blackjack | sergentenk9 (21-01-10), † Daniel † (21-01-10) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super
!Mercenaries 2: World in Flames – PS2 | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Har kun foretaget meget små rettelser. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:11.

!
- moderator siden september 2008.

Linear Mode