|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Call of Duty 4 - Snyd snydekoderne
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sad og pillede lidt ved konsollen til CoD4, da jeg falder over den her:
Seta cheat_points "6" Ja. Hvad er det? *Pille Pille Pille* Efter du har gennemført spillet, er der mulighed fpr at indsamle "Intel's" i de forskellige baner. Der er 30 i alt, og jo flere du finder, jo flere koder låser du op. Denne kode ændrer Point værdien så spillet tror du har funder alle intels så du slipper for at finde dem. Note: Dette er ikke en hack! Note2: Jeg lavede selv denne video. Bare for at få det på plads ![]() Note3: Jeg undskylder for billedkvaliteten. Ved godt det er svært at se fil navnene osv. ![]() Sidst redigeret af SnydAdmin; 19-06-09 kl 16:15. |
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til Timelime | basshunterzzz (11-04-09), SnydAdmin (29-03-09) |
|
|
#2 (permalink) |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Har lige uploadet den til Megaupload, hvis nogle er interesserede i at se den i HD.
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super cool og fedt fedt du bruger mit video site også til demostration.
(Jeg ved godt den er langsom som et ondt år, men det serveren vil blive rykket til Europa når jeg finder den korrekte hosting der er til at betale)
|
![]() |
| Tags |
| cod, cod4 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:09.

【ツ】

Linear Mode