|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] Tomb raider 4: The Last Revolution ~ PS1 ~ video snydekoder
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Inden du laver koden:
- Du skal stå i den nordlige retning. (se dit kompas ved tryk på select). Der skal den røde pil stå ved "N", helt præcist! - Det du skal gøre er at trykke på select, så der kommer valgmulighederne frem fx. med våben, liv, gemme spil osv. Evig af alt: - Gå hen til en hvilken som helst ting (Du kan tage liv pakken ["health pack"]) også holde på "OP, R1, R2, L1, L2, og trekant". Og derefter spiller du og går ud og ind af menuen. Så har du alle våben og liv osv. Spring over level: - Hvis du skal springe over en level. Gør du det samme som før men, i stedet for at vælge en ting skal du gå hen til "load memory". (Der hvor du loader spillet, fra et gemt spil). også holde de samme taster i bund. offtopic: Da jeg skulle lave tråden kunne jeg ikke sende den pga. denne fejl Hvad er dette? Citer:
Tomb, raider, Last, Revolution,
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
||||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til themaster | simon.snyd (03-01-10), † Daniel † (17-12-09) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fornemt themaster!
Smider lige straks din video og snydekoderne ind .Må jeg lige være bekendt rette spillets titel til Tomb Raider 4: The Last Revelation? Eller er der noget jeg har overset? Tomb Raider 4: The Last Revelation – PS | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Sidst redigeret af † Daniel †; 17-12-09 kl 17:41. |
|
|
|
| Skulderklap til † Daniel † af: | simon.snyd (03-01-10) |
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Hov ja, det er mig der har skrevet det forkert
troede det hed Revolution.men det er det ikke :P
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til themaster af: | simon.snyd (03-01-10) |
![]() |
| Tags |
| raider, revolution, tomb |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:08.

.
troede det hed Revolution.men det er det ikke :P

Linear Mode