|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] Pursuit Force Psp
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Fordi jeg selv har psp og har spillet prøvet jeg at finde nogle snydekoder til spillet jeg fandt ingen ting da jeg søgte inde på Snyd.dk jeg fandt ingen så jeg gik på google der fandt jeg nogle så jeg tænkte at jeg kunne give jer nogle
Koder Til Pursuit Force PSP ![]() Aktivering snyder deaktiverer belønninger og høj score. Får at skrive koden skal du gå ind i options og så ind i cheats derefter kan du skrive koden Koder:__________________Effekt: Big Wheels_________ ____Store hjul / propelturbiner Invincibility_____________Immun over for skader Iron Man _______________Sundhed er halfed Laser lov________________Politi skyder blå lasere, andre skyde rød Law Lord________________Altid fuld retfærdighed Reoffender_______________Fordobler negative Retlige tab speed___ ________________Gå hurtigere Sticky Feed_______________Kan ikke blive smidt ud af køretøjer Wild Water_______________Altid urolig vand Open Road_______________Nr. civile trafik Jeg ved godt der er nogle stave fejl det er fordi jeg kørte hjemmesiden igennem en online translater bare sig til vis jeg skal rette dem ![]() Vis der er nogle fejl så sig det, Det er også min første gang jeg prøver at ligge snydekoder ind ![]() Håber det hjalp ![]()
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af SnydAdmin; 22-07-09 kl 20:34. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 3 brugere til lundahl |
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mange tak lund. Ja det er netop måden vi bygger snyd op med koder, ved at brugerne kan indsende dem vi endnu ikke har listet på siden.
Jeg skal ud i byen nu, men vi skal nok få rettet koden til mht. det danske og få lagt ind i indekset.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fornemt!
Pursuit Force – PSP | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Hvis du ligger inde med en kort, selvskreven beskrivelse af spillet, så kom gerne med den . |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:55.

bare sig til vis jeg skal rette dem 

【ツ】
- moderator siden september 2008.

Linear Mode